Inlåst i min egna bubbla, hemsida och logotyp

 
 
 
Under mina fem senaste dagar har jag varit inlåst i min egen bubbla, istället för att lägga tid på fotografering och bloggen har jag börjat fixa en hemsida och logotyp. Vet inte riktigt hur jag blev peppad/taggad på att börja men när jag började så var jag verkligen helt fast. Har självklart varit utomhus under dessa dagar men så fort jag tagit fram datorn så är det bara hemsidan och logotypen som har varit lockande för mig.

Logotypen är snart klar och det känns skönt men det finns ganska mycket kvar att göra på hemsidan. Inte speciellt lätt att skapa en hemsida när man inte vet hur man ska göra. Men utmaningar är alltid lika roligt tycker jag. Ska även försöka öka min portfolio med bilder till hemsidan, söker modeller (!!)
 
En snabb uppdatering på vad jag syslar med och varför jag varit frånvarande.
 
 
 

Kommentarer

Vad roligt!! Hoppas hemsidan Blir bra :)

Klart du ska fixa en webbsida. Perfekt för en portfolio, lycka till!

Svar: Verkligen och tack så mycket! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Låter spännande med en hemsida! :) Har aldrig gjort någon själv, i alla fall aldrig något seriöst, men förstår ändå grejen med att när man börjar med något och fastnar så blir man liksom lite som i en bubbla. :)

Åh vad spännande det låter ^^

Otroligt många vackra bilder tjejen :-D

Så fint! :D

Sv: Tack så mycket :)

Vad spännande det lät!

Åh vad kul! Det tar verkligen lång tid med hemsidebygge, men roligt när det är klart :D

Svar: Ja det tar tid, beror också på hur man vill ha den! :) Sjukt kul sen när den blir klar!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

När man väl börjar kan man inte sluta haha :)

Svar: Haha, ja det är verkligen så. Är helt besatt! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Vad roligt att hålla på med en hemsida :) Jag skulle aldrig klara av det men det ser roligt ut när jag ser andra göra det.

sv: Vad tråkigt att du inte gillade serien, den är ju så otroligt bra! haha. Var det första säsongen du såg? För det är den sämsta av dom.

Svar: Det är sjukt roligt faktiskt även fast man fastnar ibland. Nej såg sista säsongen tror jag och lite av den innan. Men det är inte min smak på serie bara! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Men bilderna blev otroligt fina tycker jag :-D

Asså tjejen, du tar magiska bilder!!

Svar: Ååå Ebba, tusen tack. Blir så lycklig av dina fina ord!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

vad roligt! lycka till!! =)

Svar: Tack så mycket Sara! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Va kul :) Lycka till med hemsidan och logotypen :)

Svar: Tack så mycket, det kan behövas eftersom jag är så petig och vill ha allt perfekt! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Vad spännande!

Men åh va spännande, ska bli kul att se :D
Kram Hanna!

Låter spännande! Kanske inte är världens bästa modell men vill du ha ett ansikte att fotografera kan du alltid höra av dig till mig ;)

Svar: Sjukt kul! :) Du får mer än gärna ställa upp som modell, Amanda!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Så många fina bilder :)

Nämen åh vad kul och spännande att det är vad du sysslar med, jag har undrat var du "varit" de senaste dygnen! ;) SÅ KUL med ett sånt projekt och utmaning! Ställer gärna upp och blir fotat när du har tid och är här nere på öjn, men det vet du redan! <3

Svar: Haha, kan tänka mig det. Har inte uppdaterat från något så jag förstår att du har undrat! :) Det är sjukt kul men samtidigt lite jobbigt för jag blir aldrig nöjd! Absolut, vi måste fota nu när jag kommer hem! <3
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Va kul att du har fixat en egen hemsida :)

Det låter ju jättespännande :) Du är så sjukt duktig!

kul med hemsidan :D

Grymt fina fotn du tar♡♡♡

Hoppas du har en jättebra dag:)))
Kram

vad roligt!

Roligt att veta lite planer :D Och superfina bilder!

Det är så roligt när man hittar något som man bara fastnar för och sedan kan sitta med det dygnet runt trots att man inte är riktigt säker :)

Vad spännande det låter :-D

blir säkert bra det där :)

fina bilder!

Vilken rolig ide du kommit på! Och det är superbra att ge sig på utmaningar :D

Åh vad kul att fixa en hemsida :)

såå fina tjejer! :)

Kul när man verkligen fastnar sådär för nåt och går in för det! :)

Wow, bilderna är goals!

Vad spännande med en hemsida :)

Roligt o fixa en hemsida! Vart söker du modeller och måste man ha erfarenhet? :)

Svar: Sjukt kul med Hemsida och man behöver absolut inte vara det. Vill du ställa upp? :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Hoppas du hittar passande modeller!

Spännande! :)

Åh vad spännande med ny hemsida och allt.. Min logga kämpar jag också med fortfarande, blir aldrig riktigt helt nöjd haha..

Svar: Verkligen! Haha, då är jag inte ensam. Vet hur själva loggan ska vara med sen hur jag ska bygga upp det eller placera alla saker blir svårare! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Men så roligt med egen hemsida :) Ska bli spännande att se sen :)

Hej!
Såg detta nyss och ville bara säga att jag skulle vara intresserad vid ''modell-agerande'' ifall det fortfarande är intressant för dig. Älskar att bli fotograferad och står gärna till hjälp. kram Amanda :)

Svar: Hej Amanda, svarade i din blogg. Hoppas du ser det! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

så himla fina bilder

Nice :)

Fina bilder!

Bra bilder

Nej va roligt att höra :)
Det vill jag höra allt om när vi ses :)

Svar: Du ska få höra allt! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Du tar så fina bilder, och hade ju vart superbra med en hemsida! Jag tror weebly har ganska bra lösningar tror jag :)

Svar: Tack så mycket, det värmer! :) ÅÅ, måste kolla in sidan!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Du är verkligen superduktig på att få bra bilder! Inspirerande blogg

Svar: Ååå, tack snälla du! Det värmer verklige, tusen tack!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh vad roligt, lycka till :)

Så fina bilder! & kul med hemsida! :)

Åh kul :D























Follow my on Bloglovin







Trackback