Picknick, fotografering, middag och mycket skratt!

 
 
 
Canon EOS 7D + Canon lens EF 50 mm f/1.4 | Modell - Johanna Utterberg

Vet inte hur man ska förklara dagen tillsammans med Johanna för att ni ska förstå hur bra den har varit. Planen var att vi skulle umgås halva dagen men istället blev det hela dagen för jag lyckades kolla fel på busstiderna två gånger. Jag skyller på människan som gjort hemsidan men samtidigt tackar jag mig själv för att vi fick spendera mer tid med varandra för dagen blev bara roligare och roligare för varje minut som gick.
 
Årets första picknick utomhus invigde jag med Johanna då vi hade lite otur med vädret men det stoppade inte oss för att avsluta picknicken. Lagom när vi kom hem blev vädret bra igen så vi passade på att njuta av värmen samt fotografera. Vi avslutade kvällen med att äta middag tillsammans och även snacka, sjukt mysigt. Och det absolut bästa med dagen är att jag har skrattat och haft roligt hela tiden, en sjukt bra dag med min favorit!
 
 

Kommentarer

Åhhh vad glad jag blir av att läsa detta inlägg! Det har varit en underbar dag och jag har haft jättemysigt och roligt hela dagen! Kan inte annat än att hålla med, tack för bästa dagen på länge hjärtat! <3

Och btw, vill se resten av bilderna så fort du har tid och skicka dem till mig! IHH! :D

Svar: Awww! Vad bra att du blir glad, en sjukt bra dag. Vi måste köra den dag till innan jag åker. Och kanske fotografera mer? ;) Skulle kunna ha en hel blogg med bara bilder på dig! :)
Ska fixa lite glass nu och sedan fixa bilderna! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh vad härligt det låter, om man bortser från vädret då ;)
Fina bilder också!

Mysigt !

Åh vad fina bilder!!

Lät som en riktigt bra dag! Superfina bilder också :)
Svar: ja men verkligen :) kram

åh vad mysigt!! x

Låter som en otroligt mysig dag det där :D

Lät som en mysig dag, att ha picknick är aldrig fel :)

Så mysigt! =)

Mysigt med picknick :)

så mysigt!

Mysigt med picknick!

mysigt! och Johanna är ju så fin :)

Svar: Jag håller verkligen med dig, så fin hon är! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Härligt med en sån bra dag! :D mysigt med picknick!

Vad mysigt med picknick :)

Ååh vad härligt!

Åh vad mysigt :)

Det låter som en väldigt mysig dag ni hade tillsammans :-D

Åh vilken mysig dag! :)

Gud vad mysigt och härligt! :D

Sv. Tack så mycket :)

Det var säkert meningen att du skulle kolla fel på bussarna, haha!

Svar: Haha, ja verkligen! Jag är glad att jag kollade fel på bussarna, haha!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Det var säkert meningen att du skulle kolla fel på bussarna, haha!

Låter mysigt

Vilken härlig dag :)

Vilka härliga bilder:)

Gud så mysigt med picnic, trots vädret!

åh följer hennes blogg:D
va fint!

Svar: Åå vad kul, hon har en sjukt bra blogg! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Så underbart!

va gott! :D

Så fina bilder, älskar tröjan :)

Svar: Tack så mycket, ja visst är den fin! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh vad det ser ut och låter härligt! :)

Mysigt!!! Och fina bilder..

VAd fin johanna är :D

Svar: Visst är hon, så sjukt fin! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh, årets första picknick <33

Svar: Älskar picknick så mysigt! <3
Beatrice Jakobsson - Fotografi

åh vad härligt, så mysigt! :) kram

Det låter som en rolig dag och vad mysigt med picknick :)

Mysigt med picknick!

Härliga bilder!

Så mysigt!

Åh, så mysigt med picknick!
Jag och sambon var ute vid en sjö och grillade på min födelsedag i slutet av april, lite kyligt, men så mysigt!
Äta ute är så speciellt! :D

Svar: Åå vad mysigt! Huvudsaken att det var mysigt, ni hade varandra så det är ett plus när det är kallt! :) Håller med dig!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh picknick, de måste man ju göra snart :)

Är du i Stockholm nu? :)

Låter riktigt härligt!

Så härliga bilder :)

Åh!! Ser att du har en Canon eos 7D. Jag har fått låna en likadan av en kompis nu som jag kanske ska köpa... Skulle du rekomendera den? Fördelar/nackdelar? Är rätt nybörjare på att fotografera, men vill gärna ta mitt fotande till nästa nivå :) Supertack om du vill svara!! Kram

Svar: Det stämmer bra, ååå vad kul! Tycker det är ganska svårt att komma på fördelar/nackdelar. Kameran är ganska "svår" jämfört med andra vilket kan vara bra då man lär sig mer, utseendet är perfekt, knappar och hållbarhet är perfekt. Har inte hittat mer än en nackdel (vad jag kan komma på) och det är att man tyvärr inte kan vrida på skärmen.
Men annars ser jag det som en svår kamera och om man verkligen vill börja fotografera och satsa lite är kameran perfekt! :) Något mer du vill veta, så kommentera så svarar jag! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Fina bilder! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback