SKOLAVSLUTNING FÖR MIN ÄLSKADE LILLASYSTER!

 
 
 
Canon EOS 7D + Canon lens EF 50 mm f/1.4
 
Kan knappt förstå att min lillasyster kommer börja gymnasiet efter sommaren. Vart tar tiden vägen? Hela dagen har bestått av lycka från oss i familjen och även för Fanny min älskade lillasyster. Hon är en sjärna som inte ger upp och gör allt för att kämpar vidare. När man slutar nian på södra Gotland betyder det inte bara att man ska få sitt betyg och säga hejdå till klassen/skolan. Man får så mycket mer. Man får åka traktor och vagn, hur kul är inte det? Man åker några timmar på landet och därefter avslutar man kvällen med att äta middag, sjukt mysigt och roligt.
 
 

Kommentarer

Tiden går så jäkla fort! Jättefina bilder!

Vad mysigt!

åh vad härliga bilder!
svar: tack så mycket :)

Vilket fint inlägg! grattis till din syster, gud vad lika ni är! :D

Det låter verkligen som en härlig skolavslutning och vilka härliga bilder :-D

Tiden går så himla fort nu, håller verkligen med! Fina bilder :)

Härliga bilder! Gud så lik ni är varandra :)
Kram

Vilken otroligt rolig avslutning de verkar ha och så fina bilder :)

Grattis till henne, äntligen sommarlov :D

Väldigt fina bilder du fångat :)

grattis till henne! Hoppas ni får en mysig sommar tillsammans då :)

Men åh vad roligt! grattis till henne!

Vad härligt att hon också fått lov nu! Jättefina bilder :')

(Fungerar bloggadressen nu? Vet heller inte vad felet kan vara i så fall! :o )

Svar: Tack så mycket! :) och nu funkar bloggadressen!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Vad härligt det låter :) Min lillebror börjar också gymnasiet efter sommaren :)

Svar: Verkligen, ååå vad kul! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Så sjukt vad tiden går fort :)

Åh fina bilder :D

Så roligt för henne! Fina bilder :)

Åh så mysigt :D
Grattis till henne!

Fina bilder :)

Härliga bilder!! :D

SÅ fina bilder :)

Så kul! :)

Hoppas du får en underbar Lördag ! <3

Fina bilder :)

Åh så mycket lycka i dessa bilder och det är galet när småsyskonen blir stora! Låter som du hade en toppenmysig torsdag och jag är faktiskt lite avundsjuk på hur de får fira nians avslutning, låter så sjukt kul! Och jag vet att jag sagt det här förut men ni är ju såååå lika!! :)

Svar: Verkligen, minns dagen då min lillasyster var sjukt liten och gjorde allt man själv ville typ! ;) Det kan jag förstå att du är, det är sjukt kul att åka traktor och vagn! :) haha, jag tycker fan inte vi är så lika, haha! ;) Men tack antar jag! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

härliga bilder :)

Men ååh vad kul :)

gud så fina bilder :D

Underbara bilder!

Gud så rolig avslutning! Vi fick bara släppa ballonger, ha en cermoni i idrottshallen och äta tårta haha :/

Svar: Verkligen, sjukt kul! :) Ahh, det lät inte lika kul faktiskt men skönt med sommarlov nu iaf!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

så fina bilder :)

Åh så fina somriga bilder!

så härliga bilder!

Fina bilder!

Härliga bilder :D

så fina!

Vilka härliga bilder på er!

så fina =)

åh sådan skolavslutning hade jag velat ha :)

Vilka härliga bilder! :)

sv: Det är det verkligen :D

Jättefina bilder.
Jag fick aldrig åka traktor för vår klass hade alltid svårt att boka saker och ting så blev inget för oss. Å andra sidan hörde jag sen att det blev visst, så det var bara typ jag och kanske någon annan som inte åkte traktor, haha. Bodde ju inte i stan i nian. Gjorde dem flesta andra. Men ångrar det ändå inte så mycket. Fick andra bra minnen :) Bra minnen är viktigt.

Svar: Tack så mycket! :) Okej, vad tråkigt att det blev så men det är bra att du har bra minnen från den tiden!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Sjukt härliga bilder! Så mycket glädje i dem :)

Vilka härliga bilder :)

Jättefina bilder!

Vi åkte också traktor och vagn när vi slutade nian, så mys, som en ministudent :)

Svar: Ja verkligen, sjukt mysigt och roligt! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Jättefina bilder! :) Så härligt med skolavslutningar.

Tiden går verkligen snabbt :O jätte fina bilder :) Oj ser att du har en ny design på din blogg :) riktigt fin !

Svar: Verkligen. Tack så mycket! Det stämmer bra, några veckor gammal är den och tusen tack! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Tiden går sjukt snabbt!

Ni är lika!!

Åh så mysigt! :)
Låter ju hur kul som helst med aktiviteter efter avslutningen! :D

Vilka härliga bilder! :)

Gud så härliga bilder, sååå vackra. Älskar dem :) Ha ne grym dag, kram!

Så fina bilder!

åh vilka härliga bilder, så fina ni är! :)

Fina syskon :D

Svar: Det är bara en av tjejerna som är min syster!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Härliga bilder! :)

Superhärliga bilder! :)

va härligt:D!

Superfina härliga bilder! :D <3

Svar: Tack så mycket Cajsa! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Så otroligt härliga bilder!























Follow my on Bloglovin







Trackback