Efterlängtade bilder på min tatuering.

 
 
 
 
 
Canon EOS 7D + Canon lens EF 50 mm f/1.4

Här kommer två efterlängtade bilder. I slutet av Januari gjorde jag min första tatuering och i början av Februari fick ni se en bild här på bloggen. (länk till inlägget) Problemet med bilden var att den fotograferades med min mobilkamera och kvalitén var inte speciellt bra. Därför ville många se flera bilder på tatueringen och jag lovade även att flera bilder skulle komma upp här i bloggen. Här kommer två bättre bilder på min älskade tatuering.
 
 

Kommentarer

Såå fin !!

Super snygg tatuering! :D

Åh vilken fin! Vill också tatuera mig

Snyyygggt!!

Den är verkligen galet fin!

Åh, så fin! Älskar den :)

Jättefin :)

Men vad fint!

Ja, älskar Carolina gynning's glaskollektion - vill ha allt <3

Superfin tatuering :)

Den symboliserar dig bra ;)

Svar: ÅÅ, tack!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

wow!! så snygg!!

så himla fin verkligen!

Åh vad fin!

så fin och så fina bilder!

Superfin!!

åå så snygg!

Såå snygg och jättefin! :) kram

Skitsnygg och passar dig bra :D

Så himla himla himla läcker!

Så snygg!

åhh vad snygg! Den passar verkligen helt perfekt för dig♡♡

Massa kramar!

fint :)

Åh vad fin den är :)

Jättefin! Och ingen dum idé, hmm... ;)

Svar: ÅÅ, tack så mycket! Nej verkligen inte! ;)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Den är verkligen fin!

åhh den är såå himla vacker asså! :'D

Jättefin! :D Har den läkt bra och så då? :)

Svar: Tack så mycket Malin! Det gick väldigt fort och även sjukt bra! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Så himla fin :D

Snygg !! :)

Sv: Eller hur ! :)

Vilka härliga bilder och snygg tatuering!

Jättefin! :)

Än en gång.. Himla fin!! :)

SV: Tack! :)

Svar: Tusen tack!!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Den är så sjukt fin !

Så fin! Ska själv tatuera mig om cirka två veckor :)

Svar: Ååå, vad roligt! Vad blir det för något? :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Häftig!

åh så fin, passar dig bra :)

åh vilken fin, passar ju dig perfekt!

Den är så himla fin!

Fin!

Så snygg!!!

Alltså den är ju så fruktansvärt fin!

tycker den är så klockren =)

Jättefin!

Jättefin verkligen!! :D

Men guud vilken fin!! Riktigt snygg :)

Så cool och annorlunda! KRAm

Gud så fin!

Riktigt snyggt!

Oj, så fräckt :)

Så himla fin tatuering!

den är så himla fin!

Så fin!!

Åh fin tatuering

wow så snygg

snyggt

Men åh vad fin!!

Den är superfin :)

Så himla fräck blev den:) Passar dig perfekt.

Svar: Tack så mycket fina du! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Så fin tatuering!

vilken snygg tatuering!

Svar: Tack så mycket Sara!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Ååh så fin!!

ASSÅÅÅ ÅH vad jag älskar din tatuering Beatrice!! Så du! Vad kul att vi fick se fler bilder nu :)

Svar: Åååå, tack så mycket vackra du. Dina ord värmer verkligen! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Så himla fin!!

Tycker den är jättesöt :)

Vackert! :D

Åh, kul att vi får fler bilder:)

Såå fin den är!! :)

Åh, så himla fin den var:)

sv: Tack så mycket:) Kramisar♥

Snygg! :)

Superfin :)

vilken annorlunda och ball tatuering!

men vad häftig! ska med skaffa en tatuering, om inte alltför lång tid hoppas jag haha

sv: tack! :)

åh vad fin :)

Hjälp vad snyggt!!!

Svar: ÅÅå, tack så mycket Nora!!
Beatrice Jakobsson - Fotografi























Follow my on Bloglovin







Trackback