Färg och svartvita bilder från Gamla Stan.

 
 
 
 
Canon EOS 7D + Canon EF-S 10-18 mm/4,5-5,6 IS STM
 
Ännu flera bilder med mitt nya objektiv som jag knappt provat. Innan jag åkte till Sälen på en liten semester var jag i Gamla Stan och fotograferade. Här kommer ytterligare tre bilder från den dagen som flera ville se. Kunde inte bestämma mig om jag skulle ladda upp bilder med färg eller när dom är redigerade i svartvitt, istället gjorde jag både två. Håll musen över bilderna för att se. (funkar bara när du trycker in på kommentarer)
 
 

Kommentarer

Jag är ju sån att jag alltid faller mest för bilder med färg. Men de svartvita är snygga också :D

Att gå i Gamla stan nånstans e alltid så mysigt :)

Åh vad fina bilder, älskar såna här fina hus och gränder! :)

Så fint. Det är verkligen mysigt där :)

fina bilder

Gamla stan som är så fint!

Vad häftigt att du gjort så de byter till svartvit :o :D Riktigt fina bilder också :)

Skrev precis en kommentar, men tror mina uppgifter försvann :)

Så fina bilder ! Du är grym på att fotografera ! :D

Sv: Det var de :)

Jätteroligt att du fixade både med svartvitt & färg♡♡ Själv var färg snyggast tycker jag!! <33 Jättefina bilder!

Ha nu en bra ny vecka imorgon!

Såå fina bilder!

Jättefina bilder :)

Gamla stan är så fint ställe!

Fina bilder :)

åh vilka fina bilder!

Sv: Tack så jättemycket :)

Så himla vackert!

Vilka fina bilder. :)

Fina foton :)

Haha vet du hur avundsjuk jag är på att du bor i Sthlm?? Så himla fina miljöer överallt!!

Svar: Bor inte helt i Stockholm, men spenderar väldigt mycket tid hos kille där! :) Men jag förstår, det är verkligen såååå fint överallt där! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Superfina bilder som vanligt ;)

Älskar alla "gamla städer", hehe. är det sthlm? :O

Svar: Precis, det stämmer. Stockholm är bilderna ifrån! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

så fint :)

Superfina både i färg och i svartvitt! :)

Älskar gamla stan!

alltid så fina bilder

Superhärliga bilder :)

Gillar verkligen andra bilden :) Kram

Det är så fina färger på husen i gamla stan!
Jag tycker bilderna passar lika bra i färg som i svart vit :)

Åh vilka fina bilder :) kram

åh så fint! både i svart och i färg :)

Vilka fina bilder :)

Gillar verkligen andra bilden!

riktigt fin plats!

Tack .. fina bilder

Vilka härliga bilder i en mysig miljö!

Så fint! Du har verkligen fotograf-öga, eller hur brukar man säga? :p Jätteduktig är du :D

Svar: Ååå, tack Linn! Det värmer verkligen, tusen tack!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Fint! :)

jättefina, gilla svartvita bäst :)

Gillar nog de bäst i färg faktiskt, de känns så mysiga!!

Fina bilder :]

Jättefina bilder :) Det är ju så mysigt där!

sv: Tack fina!

så fina bilder :)

Du får mig att vilja åka tillbaka till sthlm :D

Super fina bilder, du är riktigt duktig! :) Och kul att se de svartvita också!

Så fina bilder ! Jag gillade de i färg mest :)

Åh, gamla stan <3

Jättefint!

åh så fina bilder!

Åh minns i sommras när jag vandrade runt i Gamla stan min sista dag i Sthlm! SAKNAR

Så fint! Vad torrt och vårigt det ser ut, härligt! :)

vad fint! särskilt de i färg :)

Fina bilder!!

Åh, så fina bilder:)

sv: Ja, jag håller med:) Kramisar♥

Så fina bilder!

Första och sista bilden gillade jag nog bäst i färg :)
Kram Hanna!

Jättefina bilder!:D

Mina bilder blir inte alls lika bra haha, vet inte varför men alla bilder blir typ överexponerade/ljusa och inte så mycket färg i osv :S

Svar: När du redigerar eller när du fotograferar? Kanske kan hjälpa dig! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Så fina bilder gumman! :-)

Otroligt fina bilder :D

Bra bilder.

Jättefina, älskar den andra bilden!!























Follow my on Bloglovin







Trackback