FÖRSVINNER FRÅN BLOGGEN NÅGRA DAGAR!

 
Canon EOS 7D + Canon EF-S 10-18 mm/4,5-5,6 IS STM
 
Den här bilden förklarar ganska mycket. Ni förstår vad jag ska göra va? Kommer åka till Sälen med min pojkvän och hans pappa tidigt imorgon. Tänk att jag ska åka skidor, hur ska detta gå? Har åkt sidor en gång men det var precis ibörjan av 2010. Är sååå taggad men ändå nervös. Kommer förmodligen fotografera galet mycket och ska även försöka göra en kort liten film på min resa till Sälen som ni får se när jag är hemma igen!
 
Bloggen kommer inte vara uppdaterad under en vecka. Kanske kommer lyckas slänga upp ett inlägg, men jag lovar absolut inget. Om det skulle vara så att ni vill hänga med mig även fast jag åker bort en vecka så kommer både Instagram och Twitter uppdateras. Vi hörs om en vecka, ha det bra.
 
Beattriicee - INSTAGRAM & Beattriicee - TWITTER
VI HÖRS OM NÅGRA DAGAR!
 

Kommentarer

Åh vad kul! :) ha det så bra!

Åh Sälen är så mysigt! Ha det så kul :D

Gud vad roligt! ha det så härligt :D

Så kul, har knappt åkt skidor någon gång:)

Hoppas du får de toppen ! :)

Sv: Visst är han :)

ASSÅÅ åhh vad jag är taggad och avundsjuk för din skull!! Ni kommer ha det så mysigt och kul! :) Och jag vill såklart se massa bilder sen när ni är hemma (och under veckan på insta såklart). Ha det bäst nu finis, det är du så värd! <3

Svar: Ååå, tack bästa du! Det värmer verkligen sjukt mycket, är hemma nu och åker till Gotland redan imorgon, wooohooo! :) Mycket resande men det får gå! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh så härligt att åka skidor!

Vad roligt, hoppas ni får det riktigt roligt :D

ååå så kul, ha kul där!

Åh shit vad kul att åka skidor ändå, även om du inte åkt så mycket innan! Har bara åkt en gång i år (Romme) för att det knappt funnits tillfällen p.g.a. vädret - och då var ca hela Stockholm där också så var galna köer.

Svar: Usch vad tråkigt. Innan jag åkte till Sälen nu hade jag bara åkt skidor i Romme. Fast det var för kanske 4/5 år sedan. Det var ganska lungt där. Men Romme är ett galet fint ställe faktiskt! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

När du tar semester tar bloggen också semester♡♡
Hoppas verkligen att du och pojkvännen får en toppen semester! Ha nu en toppen skid- vecka:DD

Ska bli jätte roligt med bilder/videon sedan:))

Kramar♡♡

Ha så kul! :)

Åh vad kul, ska iväg nästa helg :D

Va kul! Själv kan jag absolut inte åka skidor, haha. Senast jag gjorde det så vurpade jag i en skidbacke och skrapade upp ansiktet mot en sten eller en isklump som gömde sig under snön :p

Svar: AJJJJ! Det lät inte alls bra, måste gjort sååå ont. Tur att jag kom hem utan skador! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Ha så kul!! =)

Vad roligt! ha en underbar resa!

Vad roligt! Ha det fantastiskt i backarna ;)

Åh, så himla kul ju - är lite avis!! Hoppas det går bra för dig :D

Väntar spänt på återkomsten till bloggen ;) haha Hoppas du har riktigt skoj och ramla INTE i liften som jag alltid har gjort. Gör sjukt ont :P

Svar: Hahah, läste den här kommentaren innan jag åkte och blev typ nervös. Haha. Som tur råkade jag bara tappa mina stavar precis när jag skulle hoppa av, så det var ganska tur. För jag kan tänka mig att det gör ganska ont! ;)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh vad roligt att åka skidor, lycka till! Ha en fin dag, kram!

ha det så roligt! :D

vad roligt :)

Hoppas du får det kul. :)

vad roligt!

Njut nu fina Beatrice. Vi finns här när du kommer tillbaka. Lycka till♥

Svar: ÅÅå, tack hjärtat! Så fiiin kommentar, du är bäst! <3
Beatrice Jakobsson - Fotografi

så kul att åka skidor!

Åh men lägg av va roligt med skidor! Var tre år sen jag åkte och har bara åkt två gånger. Hoppas allt går bra och du slipper brutna ben och armar! Kram på dig

Svar: Inga brutna men eller armar här. Nu har jag åkt skidor två gånger och är redan taggad för en tredje gång! :) Förstår att du också skulle vilja åka för det är såååå kul!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

hoppas att ni får det kul =)

Hoppas du får det riktigt roligt :)

Kul att åka till Sälen!

Men gud vad härligt! Ha det superbra :)

Åh hoppas du har det jättebra!

Åh, ni kommer säkert ha jätteroligt! :)

Vad kul! Njut ordentligt!

Vad roligt! Hoppas ni får det mysigt :)

Njut ordentligt :)
Helt rätt att lämna bloggen för annat roligt :)

Hoppas att det kommer bli kul! :D

Hoppas du får det bra! :D

Åh vad roligt, ha de så kul! :) kram

Hoppas att du får en bra resa! :)

Men åhhh va roligt! Ha det så bra däruppe :)
Kram Hanna!

vad roligt! jag får inte åka pga. min knäskada, eller får å får, men de lär inte sluta bra haha

Svar: Vad tråkigt, nej det är nog bäst att undvika det!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Vad roligt, hoppas ni får det bra!

Hälig bild allt bra

Roligt att åka till sälen!! :)
Jag började åka skidor i Februari och det är så otroligt skoj, hoppas din visit i sälen varit perfekt och myyycket skidåkning!!

Svar: Sälen är ett sjukt fint ställe! :) Vad roligt, kan tänka mig att det var lite bättre väder i Februari! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh vad roligt, ha det bäst! :)

Roligt :D

Åh! Ha det så trevligt! :D

Kul! Ha det så bra :D

Åh så roligt, hoppas ni får det super! :)

Va kul o åka skidor :)
Hoppas du får de jättebra :)

Hoppas di har det uuuunderbart finaste du! Längtar efter härliga bilder :) Kramar fina du!

Svar: Ååå tack fina Veronica. Den här kommentaren värmer sååå mycket!! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Ha det så jättebra och lycka till med skidåkandet ;)

Hade aaldrig vågat åka skidor, haha. Hoppas att ni får det superkul!

Men så underbart ! Njut av ledigheten :)

Ha så kul :)

Ha så kul :D

låter skoj!

Ha det fantastiskt! :)

Åh, ha det superbra!:)

sv: Tack så mycket:) Kramisar♥

åh va kul:D!! njut, och ta mycket bilder:*

Åh vad kul att åka skidor! Hoppas allt går bra!:)

Men åh så kul, hoppas att ni får det helt fantastiskt!

Åh, vad härligt! Hoppas ni har det alldeles underbart :)

Det gör inget att försvinna lite ibland om man gör annat, ha så jääkla kul i sälen! :D Kram

Åh så härligt, hoppas du har det bra! :)

Hoppas du har kul i Sälen! Var själv där för några veckor sen :)

Men så kul! Hoppas du får det bra! :D

sv: Verkligen! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback