Min lillebror, Miio Hoffman

 
Canon EOS 7D + Canon lens EF 50 mm f/1.4
 
 

Kommentarer

Men jösses vilken sötnos:)

Gud vad söt!

åh herregud vad sött! vilka ögon!

Sv. Tack så mycket! :D

Nåååh vad sööt!!♥

åh herregud vad sött! vilka ögon!

Sv. Tack så mycket! :D

Asså dom där ögonen, gud så vackra! Älskar dina bilder på honom och människor, du är så duktig! :)

Svar: ÅÅ, Johanna. Du gör mig så glad. Skulle kunna prata med dig varje dag och sekund för man blir så glad av dina ord och allt! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Ååh vilken sötnos!

Så söt! :')

Vilken sötis!

Åh vad söt!! :)

Nej gud vad söt han är! Och vilka underbara ögon :)

Åh, så söt han är! :)

åhhhh såå sjukt söt♡SÅ söta ögon!!

Hoppas du har en bra dag:))))

Nä har du en lillebror? Gud vilken söt!! Så fina ögon!

Svar: Har ganska många små syskon. Han är inte min riktiga bror, bara min halvbror. Få inte någon chock nu, men har 13 syskon (dock är bara 4 riktiga) Sen har pappa några barn sen innan och mamma några sen efter, hahah! Vi är en ganska stor familj om man säger så! ;)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Men åh så söt han är! :) kram

åhh så himla söt!!

Vilken sötnos! De där ögonen alltså..

åh vad söt!

svar: åh tack så mycket :) ja riktigt mysigt, skönt att ha honom <3
kramis

Svar: Visst är han! Undvik gärna svarskommentarer här i bloggen.
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh så söt han är!

Så himla söt!(:

Vilka ögon!

Vilken liten sötnos!

Åh så söt! :)

så söt!

så söt :D

åh så fin bild! och så söt han är :'D

Sööt!

Men herregud så söt! Jättefin bild dessutom :)

Men sluta, vilken sötis :D

Åhh vad söt!

Åh ögonen, så söt :)
Kram Hanna!

vilka ögon!!:)

vilken fin bild!

Åh herregud vilka ögon, så otroligt vackra!

åh va söt!!

så söt!

halleda vilken sötnos!!

så fin!

Så himla söt! Grymt fin bild :)
kram

Så söt :)

Gud vad gullig

Miio var ju ett alldeles underbart namn! Och så söt han är!!

Nej vad söt!!

Fin bild!

Vilken sötnöt :)

Så himla söt!

vad söt :)

Så fantastiskt söt!

Gud så söt ! :)

Sv: Tack så mycket :)

Äee va söt han är!

åh så söt :D

Såå himla sööt! :D

Så söt :D

- Haha jaha!! Nä då, har själv faktiskt 6 stycken syskon, men då var det inte lika många som du i alla fall då! ;) Fast det är två av de sex som är mina "riktiga".

(Vet att du inte vill ha svarskommentarer, så du kan självklart ta bort denna!! Men ville bara svara på svaret om du fattar vad jag menar :)
Kram!

Svar: Sånna kommentarer funkar perfekt här. Det jag menar är om jag frågar en fråga i din blogg så vill jag gärna ha ditt svar på din blogg och inte min, haha! ;) Vad skönt att jag inte är ensam om många syskon då! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

MEEHH svimmar av vad söt! Vill också ha en sådan godbit till lillebror. Min lillebror är iofs också söt, men mer 18 år stor och rejäl och söt än sådär liten och gosig!

Men så fin bild Beatrice! Kram























Follow my on Bloglovin







Trackback