Sälen, Hundfjället och Trysil i Norge.

 
 
 
 
 
 
 
Canon EOS 7D + Canon EF-S 10-18 mm/4,5-5,6 IS STM
(Första och andra bilden är fotograferad i Norge)
 
Är tillbaka i Stockholm nu efter en fantastiskt resa. Tyvärr blir det ingen film som jag kan bjuda på och inte speciellt mycket bilder heller. Har ganska dåligt samvete att jag inte har speciellt mycket att bjuda på men insåg även att jag inte lovade något i mitt förra inlägg. Sååå skönt. Vågade inte bära med mig kameran när jag åkte skidor och försöka fotografera när man kom hem sent på kvällen var omöjligt.
 
Kvällarna spenderade vi framför brasan med något gott att äta och även med någon bra film, såå mysigt. Vi åkte även skidor hela dagarna i Hundfjället, så vackert där. Förutom att åka skidor i Hundfjället besökte vi Trysil som ligger i Norge. (SÅÅÅÅ LYCKLIG) I fem år har jag varit förälskad i Norge även fast jag aldrig varit där, har alltid velat roadtripa där. Nu när jag fick stå på toppen av Trysil vill jag bara se mer, så nu måste jag köra en roadtrip i Norge. Är så taggad och vill börja planera resan redan nu, haha. Men som sagt var resan helt fantastiskt och vill redan tillbaka!
 
 

Kommentarer

härliga bilder

Jätte fina bilder och det låter som att du haft en bra resa!

Asså åh vad underbart mysigt det låter!! DET ÄR SÅ VACKERT och tycker dina bilder i inlägget säger allt, fantastisk utsikt! :)

Förstår att du vill tillbaka, jag vill också åka skidor nuuuu!! Och roadtripa i Norge på vackra ställen!!

Svar: Aww, tack underbara Johanna! Förstår att du vill åka skidor, det är såååå kul. Haha! :) Måste roadtripa i Norge, kommer få panik om jag inte gör det snart, är så förälskad i bara bilder!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Fina bilder!

Åh jag älskar Sälen! Och jaa, jag vill också fota i Norge, det verkar så otroligt fint där.

FAntastiska bilder!

Sv: Tack snälla! :D

Åh ni verkar ha haft det så bra =)

Vilken härlig miljö!

Härliga bilder ändå och skönt att du kunde vara bloggledig och slappna av ett tag!

så vackert! skulle vilja åka dit :)

Vad kul det lät, kram!

Så fina bilder!

Ååh vad vackert :D

Vackra bilder!
Norge är det vackraste landet. Älskar Norge (Haha är man halvnorsk så är man)!
Mysigt ni verkar ha haft det :) Kramar

Svar: Det är sååå vackert där. Det betyder att du är i Norge väldigt ofta då? ;) Så avis!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh vad underbart!

härliga bilder =) hoppas ni har det kul

kul :)

Wow så fint! Och vad roligt att åka dit :) Med Trysil tänker jag bara på en friluftsdag vi hade på högstadiet. Jag och två kompisar brukade alltid åka slalom men just denna dag sa vi att vi skulle låna våra brorsors snowboards (ingen av oss hade tidigare åkt bräda) och ta det istället. Första halvan av dagen gick i stort sett ut på att ramla, ramla och resa sig upp hela backen ned. Och försöka att inte ramla i liften, haha det blev många skratt men i slutet av dagen klarade vi oss rätt så fint ändå :)

Svar: Åå, jag kan tänka mig att det blev en ganska bra dag ändå. Om man är två som gör det också då blir det typ bättre, haha! :) Vill också prova åka men skulle inte våga tror jag! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Fina bilder!

Verkar som du haft det riktigt skoj :)

Åh vilka härliga bilder!

Fina bilder

Kände detsamma när jag var i fjällen under sportlovet, man vågade inte ha med kameran ut i backen. :/
Kram Hanna!

Svar: Nej men det förstår jag. Jag chansade sista dagen med att ta med kameran, men det vart typ snöstorm istället så vågade inte ta upp den då heller men hade med mig den, haha! ;)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Norge är ju så himla fint och bra på alla sätt och vis!

åh så fina bilder :)

Mysigt och vilka fina bilder :D

Åh så vackert! Ser underbart ut :) kram

Så fin andra bilden var!

Åhhh så härligt!

Superfina bilder! Låter som du haft det riktigt mysigt vid fjällen :)

SV: Tack så mycket!

Åh så kul :)

Härliga bilder!

åhh vad härligt att höra att du haft en bra resa:DD
Massvis med kramar♡♡♡

Älskar verkligen första bilden!

Fina bilder ! Låter som du haft det toppen ! :)

Sv: Elle hur :)

Låter som en helt underbar resa :)

Så härliga bilder!

Såg fint ut på de bilderna iaf =)

Tråkigt att du inte har så mycket bilder att bjuda på men jag förstår ju att du inte riktigt vågade dra ed dig kameran!

Vilka härliga bilder! :)

Vackra bilder! Och man måste ju få uppleva sina resor på riktigt med, man kan inte alltid bära med sig kameran :) Bara njuta!

Även om det är kul att fota så är det skönt att bara uppleva allt med blotta ögat ibland :D

Svar: Verkligen, du har så rätt! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Så härligt med skidåkning och mys på kvällarna!
Var i Trysil förra helgen och hade sån tur med vädret och fick en fin solig lördag!

Svar: Åå, vad roligt och skönt. Det är verkligen så fint där!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh vilka härliga bilder :)

sv: tusen tack!

Så vackert! Brukade alltid åka till Trysil som barn, saknar det lite nu

Svar: Åå, det är verkligen så fint där. Förstår att du kan sakna det!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh låter som du haft en helt underbar resa! Jätte fina bilder, älskar den första så ball!! KRAM

Svar: Det var verkligen en underbar resa och tack så mycket. Det värmer! <3
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Men åh så vackert!

vilka fina naturbilder!

Helt förståligt.

Semester behöver man alltid :D

Så jäkla härliga bilder! Längtar inte så mycket efter snö just nu men det blir alltid så fint på bild med den typen av landskap :)

Härligt landskap!

Härligt fina bilder. Jätte mysiga att titta på :)























Follow my on Bloglovin







Trackback