Sunday Challenge #16

TEMA | Djurliv
 
 
 
 
"Vi är en grupp fotoentusiaster som varannan söndag lägger upp varsitt bidrag - som är tolkat efter ett valt tema just för den gången. Poängen med detta är att vi ska utmana oss själva att utvecklas inom fotografi och bildbehandling."
 
Bilden är fotad: Måndag 2 Mars 2015 - 18:45
Inställningar: Bländare - f/1.4 | Slutartid - 1/500 | ISO 500

Tanken bakom: "Ååå, nej. Hur ska jag hitta ett djur?" Temat kanske inte var det enklaste för mig. Inga djur utomhus eller inomhus kunde jag hitta under två veckor. Eftersom min syster har ställt upp på mina senaste bidrag så lyckades jag få henne att ställa upp den här gången också. Hon fick bli mitt husdjur, en söt katt. Applåder till att jag lyckades fixa något så snabbt och förskte komma på en idé utan att behöva köpa ett levande djur.
Bildbehandling: En enkel redigering. Gjorde bilden mindre och drog upp kontrasten lite.
 
För att se flera bidrag Annika,  JuliaMaria  - Bidragen kan komma upp senare i veckan.
 
 

Kommentarer

väldigt bra tolkat! härlig bild! :D

En söt misse fungerar alltid :)
Svar: Tack snälla du!

Superfin bild, du ser cool ut :)

Svar: Tack. Detta är inte jag på bilden, står i inlägget att det är min lillasyster.
Beatrice Jakobsson - Fotografi

fin bild!

Kreativ bild! :)

Vilken härlig bild!

Det var ett roligt val ! :)
Bra bild med !

Sv: Ja de var en toppen dag ! :)

Svar: Tack så mycket!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Supergrym bild där du 😋

Superfin bild och sminkning :)

Åh vad söt! Vad snäll hon är som ställer upp och du lyckas ju alltid med dina idéer så bra tycker jag! :)

Svar: Dina ord värmer verkligen! Tack sååå mycket Johanna, blir så glad av dina ord! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Bilden blev ju jättefin :-)

Nej vilken rolig tolkning du fick till, älskar den!

Svar: Ååå, tack Amanda. Det värmer verkligen! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Söt bild! och himla smart tänkt!

Härlig bild!

söt :)

Kreativt :D Hade aldrig kommit på något sådant

Svar: Åå, tack Linn! Vad glad jag blir, detta värmer verkligen.
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Roligt, så fin bild :) kram

Fin blogg du har!
Klicka gärna in hos oss

så fin bild och bra idé :D

Tyckte den var cool!:D är ju som en kissekatt (a)

Svar: ÅÅ, vad glad jag blir. Tack!! <3
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Vilken fin bild! Roligt med temafoton :)

Så smart :)

Svar: Tack så mycket!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Nice!

Vilken härlig tolkning :D

åh dessa inläggen är så roliga att se på♡♡
Snyggt resultat!

Hoppas din dag är bra!

Svar: ÅÅå, tack Linn! <3
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Haha, man får ta det man har! Bilden blev ju bra i alla fall :D

Svar: Haha, ja men precis. Visst är det så! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

kul ide haha!! :)

Tycker det var en otroligt bra tolkning och väldigt fin bild :) Som alla dina bilder är :)

Svar: ÅÅ, tusen tack Sara! Det värmer verkligen, wow. Tack! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Vilken bra idé :)

riktigt fin bild!

haha kreativt!!

Så himla kul att ni gör de här inläggen tycker jag!!

Vad häftigt! Och vilken bra idé, har man inget djur får man skaffa sig ett ;)

Svar: Haha, man men precis!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Snygg bild!

Bilden va jättefin!:)

söt bild! :)

fin bild och det blev ju bra ändå med temat :)

hehe awww vilken söt liten "kisse "

Vilken häftig bild :D

Åh vad fin bild och riktigt kul tema!

Fin bild :)

Så himla söt bild :D

Åh vilken härlig bild! :D

Svar: Tack så mycket! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Vilken fin bild :D

Så fin bild!

Vilken söt bild! :)

Bilden blev ju jätte bra :D

Svar: Tack så mycket! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Vilken häftig bild! Riktigt rolig idé! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback