Sunday Challenge #17

TEMA | Inredning
 
 
 
 
"Vi är en grupp fotoentusiaster som varannan söndag lägger upp varsitt bidrag - som är tolkat efter ett valt tema just för den gången. Poängen med detta är att vi ska utmana oss själva att utvecklas inom fotografi och bildbehandling."
 
Bilden är fotad: Söndag 15 Mars 2015 - 15:07
Inställningar: Bländare - f/5.0 | Slutartid - 1/30 | ISO 500

Tanken bakom: Bestämde mig att fotografera ett stilrent rum och det gjorde jag även som ni ser. Min lillasyster är väldigt duktig på att inredning och hennes smak är precis som min. Eftersom hennes rum var ny städat passade jag på att fotografera hennes och inte mitt. (INTE MITT RUM)
Bildbehandling: Höjade bara kontrasten i Photoshop.
 
För att se flera bidrag Annika,  JuliaMaria & Matilda  - Bidragen kan komma upp senare ikväll.
 

Kommentarer

Så fint :)

Så fint! :)

Så fint!!

Sv: Ojdå, menar du att du kommer till min gamla blogg när jag har kommenterat? Förstod inte riktigt hahaha :)

Riktigt snyggt rum hon har!

Åh så fint hon har det!

Sånt bra tema som sagt! Vad roligt att jag nu fick se hennes rum när vi pratade om det nyss, verkligen jättefint! Hon har likadant skrivbord som oss dessutom. :)

(ursäkta men måste)
sv: JAAAAA klart vi måste ses när du kommer hem nästa gång!!! åh blev så glad av din kommentar, alla borde ha en vän som du också, det värmer verkligen ända in i hjärtat! :)

Svar: Haha, jag tänkte på det också när jag redigerade bilden. Haha, tänkte först inte ha hennes rum men det blev så ändå. Jo juste det har ni! :)
ÅÅ, tack fina du! Det värmer verkligen Johanna! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Bra bild ! :D

super fint!

åhh vad fint rum din syster har♡♡♡♡
Hoppas du haft en bra dag!

Fint! :)

så fin bild och fint rum :)

super fint rum hon har!

Riktigt tjusigt rum! Älskar vita och stilrena rum.

Men åhhh va fiiint du har det omg :D
Kram Hanna!

Svar: Detta är inte mitt rum, det är min lillasyster. Men hon har det väldigt fint, det håller jag med om!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Snygg bild :D

Vad fint din lillasyster har det!

Så kul med utmaningar :)

Vad fint hon har det! :) Det ser mysigt ut.

Superfint! Jag har alltid min ISO på minst 800 haha.. Är så dålig på att kombinera inställningarna rätt!

Svar: Du kan prova att ha kortare slutartid eller mindre bländare! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Fint rum, även om det inte var ditt hehe :P

wow, ser typ ut som en tumblr bild:D

Svar: ÅÅÅ, men TACK!! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Så himla fint! Älskar inredning. :)

åh så fint rum! bra tolkning :)

Åh vilket fint rum din lillasyster har! :D

Fint rum syrran din hade :)

Åh, vilket fint rum din lillasyster har! Älskar golvet:)

fint =) älskar drömfångare, har 2 st själv =)

tack söta =)

Svar: Dom är verkligen så fina! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh vilket fint rum din syster har! :D

Superfin bild, älskar ljuset i den :)

Så fint rum hon hade!:)

sv: Ja, verkligen:) Kramisar♥

fint :)

Super fin bild!!
Du är då såå himla duktig!
kram

Himla fint rum!

sv: tack så mycket :D

Men åh älskar stilrent!!

Älskar diamanten med foton på väggen!

Fin bild och väldigt fint rum din syster har :)

så roligt, jättefint!

Så fin. Och härlig bild!(:

Sv: tack!(:

Så fint :)

sv: Var väldigt gott! :)

Så fint! :)

Åh så fint! :) kram

Vad rolig grej!

Åh vad fint!

riktigt fint rum!

Vilket fint rum!!

Vilket underbart rum hon har! :D

fin bild och så fint rum! passar bra till temat tycker jag :)

Så otroligt fint rum din syster har :)

Vad fint rum din lilla syster har! Älskar drömfångaren

Vad fint hon har i sitt rum :)

Så fint! :)

Så fint =)

Javisst är han söt =)

Åh vilket fint rum hon har :D

fint :)

fint :)

Så fint du har de!
Hoppas att allt är bra med dig och att du fått en toppenstart på veckan!
Kram!

Svar: Detta är inte mitt rum, det står i inlägget. Tack, detsamma!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Riktigt stiligt rum, håller jag med om! :)

Jätte fin bild! :)
Sv: Tack så jätte mycket, blir så glad!

åh så fint!

Så fint och välstädat det är! Nu har jag inte haft ett eget rum på länge för får anpassa mig till en två med min mamma, men kanske en dag. Inreda skulle vara så kul!
Tycker bildredigeringen är jättebra. Ibland behövs inte ens göras mycket mer.

Svar: Nej men precis, räcker med att fixa lite små saker i redigeringen. Håller tummarna på att du snart får ett rum som du kan fixa som du vill. Men samtidigt är det ganska mysigt att dela rum! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Riktigt fint rum och bild! :D

Gud så himla fint och ljust rum :) me like

Alltid kul o se bilder på inredning :)

Hon hade verkligen ett fint rum! Själv bor jag i källaren och har därför inga fönster vilket gör att ljusinsläppet inte alls är så bra ): så det suger o fota där!

Svar: Usch vad tråkigt. Kan förstå att det blir svårare att fotografera när man saknar fönster! :(
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åhh vad fint!

Mycket fin bild, önska att mitt rum såg ut så där haha :)

Vilket fint rum hon har :)

Så fint rum hon har :) Älskar när det är vitt och ljust!

Fint !

så mysigt rum :)

Otroligt fint rum, även om det inte är ditt då :) Älskar det där påslakanet!

snyggt hon har det :)

Din lille syster har bra smak :)
Ordning och reda :)

så fint rum hon har! :D

Så himla fint rum! Älskar stilren heminredning!

Hon har ett riktigt fint rum iaf! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback