Våfflor med grädde och sylt, galet gott!

 
Canon EOS 7D + Canon lens EF 50 mm f/1.4
 
Gårdagen spenderade jag tillsammans med fina Johanna och det var sjukt mysigt. Förutom att prata i flera timmar vid hennes köksbord så åt vi även frukost och lunch tillsammans. Dagen blev verkligen så mycket bättre att bara få träffa henne, hon är en fantastiskt tjej.
 
& den här dagen har jag spenderat med min lillasyster, storebror, storesyster och även hennes familj. Galet mysigt och vi har hunnit med så mycket mer än att vara umgås och äta massor med goda saker som våfflor. (!!) Två dagar fylld med mat/godsaker och sjukt bra sällskap av underbara personer.
 
 

Kommentarer

Gud så roligt, lät som ni hade det super kul tillsammans :)

Oj vad mumsigt!

Vad gott :D

Åh va gott :D

Åh så gott!!

Åhh vad gott! Ska nog göra våfflor eller liknande till frukost :3

Lät toppen! O våfflor, mums =)

Omnomnom vad gott!

Men vilka fina dagar du verkar ha haft, så mys :)

Så gott :)

Åh det låter ju helt toppen! Mums vad gott<3
Kram!

åh gott :)

De låter som bra dagar :)

Åhh vad fin du är som skriver så snällt om mig! Det var jättemysigt, du får gärna komma hit snart igen och du är en underbar person du också Bea! :)

Gud så gott och mysigt med våfflor med några av syskonen! :)

Svar: Det var super mysigt med syskonen, alltid lika roligt att umgås med dom! :) Ååå, säger bara vad jag tycker om dig. Tycker du är en toppen bra tjej och alla borde vilja ha en vän som du! :) Vi måste ses när jag kommer hem igen!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

åh vad mysigt och roligt :) våfflor är ju så himla gott.

åh vad gott låter som du har haft en mysig dag

Åh, bilden..så mysigt å gott!(:

Mums! Alltså våfflor, när de är frasiga, är bland det godaste som finns!

Men vad härligt!!

mums vad gott!

Åh så gott med våfflor. :)

Smarrigt :D

Ser verkligen gott ut! :)

Åh, det där ser inte helt fel ut alltså! Minns inte ens senaste gången jag åt våfflor :/

Låter super mysigt! Åh Våfflor.. Gud vad gott!

Men åh nej vad gott!!

mums :)

Åh tack .. ser göt ut med voflor

men ååååå så gott,avis!

Ååh vad gott! Åt det också till frukost idag :)

Jag brukar äta våfflor en gång om dagen i princip, och det är på våffeldagen haha!

Mums! :)

Nämen gud så gott :D nu blev jag ju riktigt sugen på våfflor, får allt göra mig några imorgon :)

Det hade verkligen varit super kul om jag kunnat hänga på er sunday challenge! :) Var får man reda på veckans tema?

Svar: Vi har en Facebook sida, lägg till mig på facebook. Beatrice Jakobsson så pratar vi mer där. Vi la just ut veckans tema så nu väntar vi två veckor innan nästa kommer. Men kontakta mig så pratar vi mer! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

åh gott :)

Åh våfflor!!!

va gott:D

Låter som två mysiga dagar! Gott med våfflor :)

Våfflor är ju verkligen galet gott :)

Det var alldeles för länge sedan jag åt våfflor..

Såå gott!! :D

men åh vad gott! våfflor var ju för längesen!

sv: taack! :)

Åh så gott och mysigt!

Åååh. Tänker att vi ska köpa ett våffeljärn i mars VARJE år men trots att vi varit tillsammans i fem år nu så har det fortfarande inte hänt. Dör på alla våffelbilder som cirkulerar runt just nu.

Svar: ÅÅ, jag förstår verkligen det! Snart kommer du inte klara mer och köpa ett kanske. Håller tummarna på att du får äta våfflor snart! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Mums, var såå längesedan jag åt våfflor!

Åh så gott :)

Tack så mycket fina du :)

Gud så gott :D

Åh, så gott med våfflor :D

Åh, våfflor! Mums!























Follow my on Bloglovin







Trackback