Ekotemplet i Hagaparken

 
 
 
 
 
 
 
Canon EOS 7D + Canon lens EF 50 mm f/1.4 | Modell - Helen Sehlberg
 
Ekotemplet är en plats jag alltid har viljat besöka och förra söndagen besökte jag och Helen platsen för att fotografera. Det vart en riktigt mysig dag i Hagaparken. Blev lite småförälskad i Ekotemplet, en väldigt vacker plats. Bilder från fotograferingen med fantastiska Helen.
 
Om man tänker efter så kan man nog förstå att jag befinner mig hemma på älskade Gotland, bloggen dör alltid när jag åker hit. Full fart hela dagarna när man är hemma på ön, vilket är skönt och roligt. Hunnit med både roliga och tråkiga händelser. Men som sagt jag lever och mår bra för er som har undrat!
 
 
 

Kommentarer

Mysigt att vara på Gotland. :)

Jättefina bilder!:)

Så fina bilder!

vilka fina bilder, verkar vara en fin plats det där!

Tack :) och välkommen tillbaka till ön!
Jättefina bilder. Gillar hennes outfit här jättemycket.

Svar: ÅÅå tack tjejen! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Eko templet är favoritplatsen i Hagaparken så sjukt fint att fotografera där, har lite idéer på saker jag skulle vilja göra i framtiden där. En gång hade jag studentfotografering där det blev ju toppen :D

Svar: ÅÅå vad kul med studentfotografering där! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

fina foton dessa med =)

Jättefina bilder :)

Åh så fint! jätte fin bakgrund också!

Så fina bilder :)

Gotland verkar vara så mysigt! :)

Jag har aldrig varit på Gotland men har planer att besöka stället i sommar faktiskt! :) Skönt att höra att du har det bra!

Svar: ÅÅå, det tycker jag verkligen du ska göra!! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Så fina bilder!!! kram

Åh vad fin outfit:D

SÅÅÅ sjukt fina bilder och vilken häftig miljö ni verkar ha fotat i! :)

Hihi du blir så upptagen när du är hemma men det är okej att du inte hinner blogga då, det förstår jag! ;)

Svar: Tack så mycket fina du! Haha, blir så när man ska försöka hinna med allt! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Gud vad fina bilder :D

Härliga bilder! Och bara namnet Ekotemplet låter fint :D

Väldigt vackra bilder på henne!

Så fin!

Snygg outfit hon har!

Så fin hon är :)

Vilka snygga bilder!

Sv: Tack så mycket :)

Snygga bilder :D så duktig! Kramar

Lika fina bilder som alltid! Hoppas du får det helt fantastisk på Gotland :D

Wow vilka bilder!

Väldigt fina bilder och hon hade en riktigt fin outfit sen bakgrunden på bilder, one word beautiful

Skit fina bilder!!

fint:D!

Fina bilder :D

Så snygg outfit hon hade!

fina :)

Riktigt fina bilder!

wow vilka härliga bilder, du har verkligen lyckats med ljuset!

Superfina bilder :) Kul att ni är på nya/olika ställen!

såå fina bilder

Underbara bilder!

Så superfina bilder :D

Så snyggt! :) Vad mysigt att vara hemma, det är verkligen vackert på Gotland. Hoppas på att kunna åka dit om inte allt för länge.

Vilka fina bilder! :}

Superfina bilder :)

Superfina bilder!

Så fin outfits!

Bara namnet, ekotemplet, låter ju magiskt! Superfina bilder och blev lite kär i hennes väska trots att jag inte ens är någon väskperson :)

Superfina och våriga bilder! :)

Vilka fina bilder ! Älskar väskan och hermes armbandet :)

Åh vad härligt och fina bilder :-D

så fina bilder!

WOW så snygga bilder! du är ju helgrym alltså!

åhh vilken fin plats, också med det gröna fina i bakrunden♡♡
Jag kan förstå att det måste vara jätte roligt att komma hem igen:D Hoppas du har det toppen!

Kramar♡♡

Jättefina bilder och fin modell!

Snyggt!

jättefina bilder! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback