En utmaning med frågor om mig

Blev utmanad av fina Johanna att svara på några frågor. Brukar sällan gillar utmaningar men det här kändes som en rolig och bra utmaning. Tack för utmaningen Johanna. Hoppas ni gillar mina svar och även frågorna, nu kör vi!
 
Vad har du på dig? - En svart tröja och mina nya mönstrade haremsbyxor.
Nånsin varit kär? - Är väldigt kär och har snart varit det i ett år.
Nånsin haft ett jobbigt break up? - Ja.
Hur lång är du? - Oj, kanske runt 165-170 cm.
Hur mycket väger du? - Vet faktiskt inte.
Några tatueringar? - Min älskade kamera på handleden, en tatuering.
Några percingar? - Räknas öronen? Annars så har jag bara en i naveln.
OTP? - Aldrig hört den här förkortningen.
Favoritpogram? - Parneviks, så tråkigt att det är slut.
 
 
 
 
Favoritband? - Volbeat.
Nånting du saknar? - Självförtroende.
Favoritlåt? - I Don't Wanna Grow Up med Bebe Rexha.
Hur gammal är du? - 21 år, ungefär fyra månader kvar till 22 år.
Stjärntecken? - Jungfru.
Favorit motto? - Ingen kommer minnas om 100 år.
Favoritskådespelare? - Liam Neeson.
Favoritfärg? - Svart.
Hög eller låg musik? - Hög.
Vart går du när du är ledsen? - Till sängen.
Hur lång tid tar det för dig att göra dig i ordning på morgonen? - 15 minuter.
 
 
 
 
Någonsin varit med i ett slagsmål? - Nej.
Anledningen till att du började blogga? - För att spara mina dagar på en plats.
Rädslor? - Ensamheten, ormar och spindlar.
Senaste saken som fick dig att gråta? - Ett fint samtal från min pojkvän.
Meningen bakom ditt bloggnamn? - Minns inte, alltid andvänt beattriicee som användernamn.
Senaste boken du läste? - Femtio nyasnser av honom.
Boken som du för tillfället läser? - Femtio nyanser av mörker.
Senaste programmet du såg? - Ack Värmland.
Senaste personen du pratade med? - Min bror, Johannes.
 
 
 
 
Favoritmat? - Kycklingsallad eller lax.
Plats du vill besöka? - Ni kommer somna om jag ska berätta alla platser.
Senaste platsen du besökte? - Stockholm?
Senaste gången du blev förolämpad? - Några månader sedan.
Favoritsmak på godis? - Saltlakrits och surt.
Vilka instrument spelar du? - Spelar inget.
Favoritsmycke? - Armband och ringar.
Senaste sporten du spelade? - Fotboll.
Senaste låten du lyssnade på? - Next To Me med Otto Knows.
Favvo hårfrisyr (din egna)? - Ombre eller min röda hårfärg. Helst utsläppt.
 
Vem tycker jag borde svara på dessa frågor? - Fanny, Helen, Humlan och alla som vill.
 
 

Kommentarer

Din tatuering är så fin!

Roliga frågor! Älskar verkligen din tatuering :)

Svar: Tack så mycket fina du! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Kul med Q&A, bra frågor, bra svar och fina bilder=)

Superkul att få läsa :) lax är också min favorit!

Vilka bra frågor med bra svar! Det var längesedan jag gjorde något sådant :-D

Kul att läsa :) Snor kanske denna!

Svar: Det låter sjukt bra! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Kul lista :)

Jag tycker mycket om såna här utmaningar :) Så roligt att läsa svaren. :)

Vad kul att läsa! Kanske snor den jag med :)

Svar: Låter som en bra idé! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Så fin tatuering :)

Svar: Tack så mycket Siri! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Härliga bilder och så rolig lista, grymt inlägg :) Ha en fin dag tjejen, kramar fina!

Så rolig utmaning:)
sv: Ja, verkligen:) Kramisar♥

kul att läsa :)

Tack så mycket :D

Alltid kul med såna här inlägg. Det fanns så många såna för några år sen :O

Kul lista! Älskar din kamera på handleden :D

Vad kul att få veta lite mer:)

är det okej om man lånar denna lista?:)

Svar: Absolut, det är sjukt kul om flera gör detta. Bara att ta den! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh, jag måste också kolla Paneviks, endast sett ett avsnitt och det är ju rätt kul :D Ge Modern Family en chans, sjukt kul (om du går serielös)!
Magiska bilder, så fantastiskt fina :)

Svar: Det är sjukt kul, älskar Parneviks. Så fin famij. Åå, det måste jag kolla på. Tack för förslaget! :) Och tusen tack fina Liisa!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Saltlakrits är så gott ! :) Och vilken fin tatuering du har :)

Tycker det är såå roligt att läsa såna här inlägg!! Dont know why!

Svar: Haha, jag älskar också att läsa såna inlägg och vet inte heller varför!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Kul lista! :)

Så roligt och läsa alla dina svar och tack för att du ville göra utmaningen :) Haha åh, som sagt, älskar att vi har så mycket gemensamt min fina vän!

Svar: Haha, ingen fara. det var roligare än vad jag trodde! :) Älskar också det, så sjukt kul att träffa en vän som faktiskt har gemensamma saker som mig! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Så himla kul att "få lära känna dig" lite!! :)

Svar: Vad kul att du tycker det! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Vad kul att få ta del av :)

Kul att läsa!

kul att läsa dina svar! jag säger alltid men vad gör det om 100 år hihi :)

Svar: Haha, det är så sjukt bra. Älskar den meningen! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

åh sånt här är så kul! Snor nog den hehe!

sv: tack snälla!

Svar: Det är sjukt kul, tycker verkligen du ska göra det! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Vilka bra frågor:D

Riktigt rolig lista :D

Så kul att läsa!

Riktigt kul att läsa :)

Åh vilken fin tatuering!

Svar: Tack så mycket Sanna!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

hihi det här är ju så kul att läsa! undrar vad tusan OTP är!?? :O ingen verkar ju veta haha

Svar: Haha, fick veta ungefär vad det betyder typ. När du har ett kärlekspar som du aldrig vill ska göra slut, det är det perfekta och bästa paret typ. Kan vara i en film eller verklighet! ;)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

så otroligt cool tatuering

så rolig lista! :D

Sv: Tack så mycket :)

Rolig utmaning du fick :D

Kul att läsa :D

Det tar 15 min för mig med på morgonen! Förstår inte dem som står där i över en timme haha ;)

Svar: Haha, nej det gör inte jag heller! ;)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Vilka roliga frågor.. Jag lånar gärna listan :)

Svar: Det tycker jag du absolut ska göra! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

äälskar tattueringen:D!!

Svar: Vad roligt - sådana frågor är roliga att besvara! Blir intressant!

Svar: Verkligen, det är sjukt kul. Plus att alla andra får lära känna en bättre! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Svar: Det har du rätt i :) Alltid roligt.

Vilken rolig utmaning, bra frågor :) Jag gillar också Volbeat, grymt bra! Har sett dem live några gånger och hoppas på att få chansen fler gånger :)

Svar: Sjukt roligt faktiskt. Ååå har också sett dom live, fast bara en gång. Det var det bästa jag vart med om, wow! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh vilken fin tatuering!























Follow my on Bloglovin







Trackback