Sunday Challenge #20

TEMA | Självporträtt
 
 
"Vi är en grupp fotoentusiaster som varannan söndag lägger upp varsitt bidrag - som är tolkat efter ett valt tema just för den gången. Poängen med detta är att vi ska utmana oss själva att utvecklas inom fotografi och bildbehandling."
 
Bilden är fotad: Lördag 2 Maj 2015 - 16:36
Inställningar: Bländare - f/2.2 | Slutartid - 1/30  | ISO 2500

Tanken bakom: Tanken bakom bilden är ganska spontan, ställde upp kameran och började fotografera utan att veta hur jag ville ha resultatet.
Bildbehandling: Ändrade både ljuset och kontrasten i Camera Raw innan jag öppnade bilden i Photoshop. Beskärde bilden innan jag fixade en vit ram runt bilden. Ändrade ljusheten över hela bilden för att undvika dom starka färgerna och därefter sparade jag bilden.
 
För att se flera bidrag Amanda och Maria.
 

Kommentarer

Så vacker!

ÅH vilken fin bild på dig, kul med självporträtt! :)

Svar: ÅÅå, tack Johanna! Det värmer så mycket vännen! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Väldigt fin bild på dig!

Wow så fin, önskar jag kunde se så bra ut på närbild!

Nej vad fint!

Snyggt :)

Jätte fin bild som vanligt!

Åh vad fint! Gillar att det är som en närbild :D

Svar: ÅÅ tack. Det fick bli en närbild eftersom mitt objektiv är konstigt när det gäller att ta självporträtt. Den fokuserar så konstigt! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Tycker det blev jättefint! :D

Superfint!

åh vad fin du är och såå fina läppar :))♡♡

Hoppas du haft en bra helg!

Älskar dessa challenge :D

Vilken fin bild!

Så fin du är!

åh så fin du ä! :)

Vacker bild!

Vad fin bilden blev :-D

SÅ vacker bild! Himla, himla fin! :) Kramar tjejen! Ha en grym dag!

fin :)

Tack :)

Så fin bild.
Jag tycker du har verkligen utvecklats inom foto.

Så fint! Gillar de där lite avslappnade bilderna =)

fint foto!

Vilken kul grej! :)
Och superfin bild!

kul :D och jätte fin bild :D

fin bild!

supersnyggt gjort :D

Så underbar bild på dig!

åh så vackert! :D

Sv: Tack så mycket :)

Svar: Tack så mycket Ida!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Superfin bild :)

Du är så fin!
Sv: Hihi kul att du tkr det! :)

Svar: Tack Olivia! <3
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Vilken otroligt vacker bild ! <3

så kul med sådanna challenges!

fina du!

Himla fint! :}

Så fin :)

SÅÅÅ SNYGG!
HOPPAS DU FÅR EN GRYMT BRA VECKA, KRAMAR!

Superfin ju!

Så fin bild! :)

Jätte fin bild :D

Så fin!

Vilken fin bild på dig!

så fin bild :)

Åh vilken fin bild!

Så fin!

Så himla vacker bild!

Roligt med challenge! Gillar dina bilder :)

så fin!

Jag blir verkligen inspererad av dig, vill att du ska veta det :D du är riktgt duktig på att fotografera :)

Svar: Ååå tack. Vacker kommentar och den värmer verkligen, taaaaack!! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Så fint ju :) inte för ja förstod mycke av de där ni gjorde sen ;)

Så fin bild! :)

Åh så fin bild! Shit, jag måste verkligen köpa en ny kamera haha :)

Fint :)

SÅ fin <3

Åh vilken fin bild och rolig idé med en fotoutmaning! :D

Vilken tur att jag hamnade på din sida, jag fotograferar mycket, har precis fått en ny kamera som jag experimenterar lite med.
Jag lär och lyssnar gärna på andra, försöker hitta tips och
råd. Jättefin bild!

http://rebecka.for.me/

Svar: ÅÅ, vad kul att du hittade hit! Kommer dela med mig av ganska mycket tips den kommande tiden! :) Tack så mycket! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Supervacker bild!

Guud så långa ögonfransar :D vackert foto ^^

Svar: Tack så mycket, det värmer verkligen! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Fint självporträtt :)

Tycker det blev ett jättefint självporträtt ^^

Jättefin bild! :))

så himla fin bild :D

Du tar otroligt fina bilder!!























Follow my on Bloglovin







Trackback