ADVENTSKALENDER 2015 - LUCKA ETT

 
 
Adventskalender 2015, något nytt och annorlunda. Under mina senare år har jag haft en julkalender med tjugofyra luckor men eftersom jag åker till Thailand kommer jag inte ha tid med tjugofyra luckor istället blir det en adventskalender med fyra luckor. Bättre än inget!
 
Första luckan består av saker som jag själv har köpt för att lotta ut till någon av er. Två svarta kajalpennor från Claudia, två snygga nagellack från Claudia, förvaring för pads och ögonskugga med pensel/pincett från Wet N Wild. En julklapp till dig själv eller kanske till någon annan.
 
Gilla min facebooksida här. (om du har Facebook)
Kommentera inlägget och berätta varför just du vill vinna dom här produkterna.
Tävlingen avslutas den 5  december klockan 23:59. (glöm inte e-postadress, viktigt!)
 
 

Kommentarer

Jag har gillat din facebookssida.

Jag behöver göra mig julfin och behöver nytt smink. Dessa produkter skulle passa mig perfekt!

Gillar redan din fb-sida! :)

Jag vill vinna eftersom jag är i behov av flera av de olika produkterna och ögonskuggan skulle matcha perfekt till min glittriga klänning som jag ska bära på julafton! ;)

Så kul :D

Så kul med adventskalendrar! :} Rolig idé!

Hur ofta kommer luckorna vara då? :) Vid varje advent?

Svar: Precis, det är en adventskalender och ingen julkalendern.
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Men åh vad fina grejer!

sv: Åh tack finis!! :)
Kram

Kul med kalender! :)

Jag är gärna med och tävlar, och skulle verkligen vilja vinna det här lyxiga paketet. Särskilt skulle jag vilja vinna förvaringen av padsen som ser riktigt snygg ut, och skulle in bra mycket bättre hos mig än det fula förpackningarna som medföljer i affären.

Gillar din sida på FB (Sanna Kaakinen).

Kram Sanna

Eftersom jag pga sjukdom inte orkat bry mig alls om utseende och smink så har typ allt gått åt fanders. Smink har ju, även det, ett bästföredatum... så mitt är inte så fräscht längre ;)

Gillar på fb (Annika Nilsson Pettersson)

Jag är med! Vill vinna för att jag skulle vilja ha julklappar till mig själv haha låter själviskt.. Men sen vore det också kul då jag aldrig vinner något annars, är en otursfågel! Har gillat på fb! =)

Jag är med! Vill vinna för att jag skulle vilja ha julklappar till mig själv haha låter själviskt.. Men sen vore det också kul då jag aldrig vinner något annars, är en otursfågel! Har gillat på fb! =)

Har inte facebook men håller tummarna ändå som flitig läsare :D

Padsen som aldrig haft någon snygg förvaring, naglarna som är sköra under hela vintern och trötta ögon som skulle få ett lyfta av nya kajalpennor. Håller tummarna för en roligare, snyggare och gladare december med lite vardagslyx :D

Åh vad fint av dig, jag är gärna med och tävlar! Jag skulle vilja vinna detta för jag har inte testat någon av dessa produkter men skulle så gärna vilja göra det. Dessutom ser nagellacken superfina ut, älskar färger som dessa!

Gillat dig på fb nu!
Och jag vill vinna av den enkla anledningen att jag är i stort behov av nya nagellack. :)

Åh vad mysigt och gulligt av dig att själv köpa ett ljuvligt litet sminkkit till din första adventslucka!

Här kommer min motivering:
Nyårsfesten närmar sig med glam och yra
och nu är goda råd verkligen dyra
för likt en Askunge av moderna mått
känns det som styvsystrarna det mesta fått.
Min spegelbild gör mig riktigt dyster
med intetsägande ögon utan lyster.
Men med ditt kit förvandlas jag till en pingla
och kan likt en prinsessa på festen mingla!

Ha det sagolikt bra i Thailand!!

Åh vilken rolig ide! :)

Jag skulle ge kitet till min dotter om jag har turen att vinna!

Mitt nyårslöfe var ju att börja sminka mig... har ju en månad på mig så detta vore susen i sminkväskan!

Svar: Vad kul att du är med i adventskalendern, vinnare utses i nästa lucka!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh vad roligt! Jag skulle verkligen vilja vinna för att kunna ge bort det här paketet till min sminktokiga lillasyster i julklapp. Hon filmar och håller envist på att göra sminkvideos och kvällsrutiner på videofyme! :)

Jag gillade din facebooksida btw :)























Follow my on Bloglovin







Trackback