KLADDKAKANS DAG

 
 
 
 
 
Canon EOS 7D + Canon EF 50 mm f/1.4
 
Brukar aldrig hålla koll på när och vilka tema dagar det finns, men sent i lördagskväll fick jag veta att det var kladdkakans dag. Även fast jag aldrig brukar fira alla tema dagar så kastade jag hop en kladdkaka. Lagom när kakan var klar så tappade jag suget, är inte förvånad. Som tur fick jag tillfälle att bjuda och äta lite idag istället. Bara två dagar senare men hade aldrig orkat äta något igår när vi firade fars dag med en stor tårta.
 
 

Kommentarer

Mums så gott, men så är det oftast, suget försvinner när det är färdig bakat :P

Åh vad gott!

Ser mumsig ut! :)

GOTT! Den dagen missade jag helt :(

Åh vad gott det ser ut!
Standard att man börjar baka och sen bara "ne"

Svar: Haha, ja men det är verkligen så!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Men åååh vad gott!!

Så jättegott det ser ut!

Jag brukar inte heller följa temadagar men den här gången gjorde jag det eftersom kladdkaka är sjukt gott :-D Kram

så smarrigt!! =)

Åh kladdkaka är så gott, äter det dock inte alltför ofta! Blir liksom inte av haha :}

Mums! :)

åh men vad gott det ser ut :D
älskar att du har lagt hallon ovan på! det gjorde en hel del :D

Nämen åhh så smarrigt, jag har heller aldrig koll på dagarna men kul när man ibland får tillfälle att göra något! :) Ser himla god ut!! Synd att du tappade suget när den väl var färdig, jag är likadan när jag bakar, haha ;)

Svar: Jaa! Hade aldrig bakat om jag var i Stockholm men nu när jag var hemma så var jag tvungen att passa på! :) Haha, så blir det alltid! ;)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Jag dör vad gott!

men åååh SÅ gott!!

Gillar att det finns en dag för det mesta nu för tiden, haha ;) Har man en ursäkt till att gotta sej 8) Den här kladdkakan såg jättegod ut!

Åhh nu blev jag riktigt sugen på kladdkaka :)

mums :)

tyvärr så missade jag den dagen D: !! men såg sjukt gott ut! fina bilder:D

ibland är det tur man läser så mycket bloggar så man inte missar dessa dagar ;)

Så sugen man blev nu! :D

Ser gott ut!

Vad god den såg ut att vara! :)

Missa det! fast tror nog inte att jag hade bakat någon ändå men :)

men ååh så gott!

Missade tyvärr kladdkakans dag, men tur att det är så lätt att slänga ihop så man snabbt kan fixa det ikväll istället ;) Bättre sent än aldrig!

Svar: Absolut, bättre sent än aldrig! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Så gott! Själv missade jag det :(

åh mums vad gott! det är ett måste på kladdkakans dag ofc ;)♡

Något som är värt att fira ju :D Det och kanelbullens dag ;)

Mums va gott med kladdkaka! :)

så gott :)

Men åh vad gott!! Bästa dagen haha :D

oj så gott!

Yum! Jag brukar inte heller bry mig om bakverks-dagar, men just i lördags blev jag sugen på kladdkaka sååå... Dessutom är de ju så himlalätta att göra ^^

Det borde vara kladdkakans dag alla dagar :)

gud så gott, älskar kladdkakor

Vi fira oxå kladdkakans da :)
De e ju ett måste o fira mumsiga temadagar :)

men mums!

Ser sååå gott ut ! :D Kladdkaka är bästa som finns ju!!

Mums!

Åh kladdkaka är ju så himla gott! :)

SV: Ja visst är hon! Och tack så mycket :)

MUMS!! <3

SÅ gott :D

Åhhh jag missade denna dagen!! Yum

Den såg riktigt god ut :)

Sååå gott!

Så supergott med kladdkaka!

Mums så gott! :)

mums mums mums! :D

sv: Tack så jättemycket :)























Follow my on Bloglovin







Trackback