BLOGGEN FYLLER SJU ÅR, GRATTIS!

 
 
Wow, tänk att jag precis fyllt femton år när jag registrerade beattriicee.blogg.se och jag är fortfarande kvar på samma blogg. Min blogg började med att bestå av onödiga detaljer i min vardag och nu har den förändrats till kortare texter och flera bilder i bra kvalité. Vet att jag haft en blogg tidigare men den hade jag kanske några månader för att testa på livet med en blogg. Bloggen har utvecklas otroligt mycket under åren och även jag som person. 
 
Tacka alla som har klickat in på min blogg och lämnat fina kommentarer här. Det är ni som motiverar mig.
Är evigt tacksam för det. KÄRLEK! ♥
 
 
 

Kommentarer

Grattis på 7 års dagen och vilken underbar bild! :-D Kram

Oj vad länge du har kämpat på! Grattis :D

Åh grattis till din blogg! :)

åh va kul:D grattis!!

Åh vad roligt!!! Grattis grattis! :)

Vad roligt! Grattis till bloggen!:)

grattis till bloggen lille! måste vara fint att kunna kika tillbaka lite sådär :)

Vad roligt, grattis!

Åhhh grattis till bloggens 7 år! Helt otroligt hur länge man har hållt på egentligen, och vilken tid man lägger ner här, men det är ju så roligt!! Och vilken härlig födelsedagsbild du fick till! :D

Svar: Tack så mycket, fick panik för att jag inte kom på någon bra bild, haha! Det är heltklart värt all tid man lägger ner på bloggen! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Grattis till bloggen!
Sv: Tack så himla mycket för din fina kommentar det värmde faktiskt , det är svårt och förlora någon men alla dör såklart någon gång :/

Så kul, grattis! Min blogg är nog också 7 år, snart 8:a :P

Vad kul :)

Ååh vad kul! Grattis till dig och bloggen :D

Grattis!

Så kul att ha ett sånt långt arkiv ju :D Grattis till bloggen!

Vad roligt! grattis till din blogg!

Grattis 🎉🎊🎈🎁

Grattis 🎉🎊🎈🎁

Helt underbart, grattis! Älskar hur man utvecklas i skrivande, inlägg, bilder med åren! Underbart :)

Men hurra och grattis bloggen! Det är bra att hålla kvar så länge och på samma portal också! :)

Åh wow, GRATTIS!

Åh grattis till din fina blogg <3

Å vad kul! Grattis till din blogg :D

Grattis till din blogg! Min fyller också 7 fast först i mars, haha sjukt hur länge man har bloggat egentligen...

Svar: Tack så mycket! haha, ja det är verkligen sjukt. Grattis i förskott, haha! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Haha vad roligt, min blogg blev 6 år igår :D grattis till våra bloggar!

Åh vad grymt! grattis till dig och bloggen <3

Grattis! :D Hahah, ja man kan säga att speciellt bilderna blivit till de bättre, blev nyfiken å fick in på 2008-oktober! ;) Älskar gamla kamerabilder! <3

Svar: Tack! :) Haha, kan hålla med att bilderna blivit mycket bättre!! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

åh så kul!! :)

Yay grattis till bloggen :D Keep it up

åh vad roligt, grattis grattis! :D ♥

åh grattis :)

Vad roligt, grattis!

Nämen, grattis till bloggen och dig :*

Grattis till dig och bloggen! :D
Klart man kikar in här så sjukt fina och inspirerande bilder! :D

Grattis på bloggfödelsedagen!

Grattis bloggen =)

vad länge du bloggat, kul! :)

Åh så kul! Grattis!

Grattis grattis till din fina blogg!! :)

Grattis i efterskott till bloggisen :D

Åh, grattis till din blogg! 7 år är inte lite!:)
sv: hihi, tusen tack:) Kramisar

Massa grattis i efterskott! :D

Grattis till Beas blogg :)

Mår du bättre nu? :)

Grattis bloggen!:D

GRATTIS :D

Klickar in på din blogg lite då & då och tycker det är lika härligt varje gång. Keep up the good work :) Kramar

Svar: Ååå, vad kul! Tack så mycket!! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

hihi grattis till bloggen!

Stort grattis till bloggisen :) Hihi!

Nej men vad roligt, grattis!!























Follow my on Bloglovin







Trackback