Tio saker du kanske inte visste om mig!

Jag blir lätt svartsjuk och avundsjuk.
 
Har svårt och säga nej. Är dumsnäll.
 
Blir alltid sötsugen när jag inte har något gott hemma.
 
 
 
 
Avskyr när personer säger vad jag ska göra med min framtid, det är min framtid.
 
Har väldigt lätt för att lära känna nya personer.
 
50% av min hårdisk består av onödiga bilder, RIKTIGT onödiga bilder.
 
Att göra ett inlägg till bloggen tar minst en timme.
 
 
 
 
Älskar hösten av många olika anledningar.
 
Jag är mörkrädd, känns nästan överdrivet hur mörkrädd jag är.
 
Hatar att man inte kan säga sin egen åsikt i Sverige utan att bli "hatad"
 
 
 

Kommentarer

Kul att läsa :D

Spännande att läsa! :)

Jag är också mörkrädd och skrämmer upp mig själv i 9 fall av 10. Hemskt!

kul att få veta mer om dig :)

Roligt inlägg! :D

Sv; kul att du uppskattar inlägget! :D

Åh jobbigt att vara mörkrädd!

Det där med onödiga bilder känner man ju igen haha…har en hel mapp med t.ex bilder på bara mat som jag fotat haha :p

Kul och väldigt intressant inlägg! :)

Roligt att läsa!:D

Alltid roligt att läsa såna här inlägg!

KUl att veta lite mer om dig!
SKa nog skriva en lista jag med :)

Veldig fine bilder :)

Himla härligt inlägg att läsa igenom, kul att få lära känna dig lite bättre!! :)

Kul att få ta del av :)

Har också SÅÅÅ svårt att säga nej. Så himla jobbit ibland! Men försäljare tycker nog det är väldigt bra, haha!

kul att få veta lite mer om dig :)

Roligt inlägg! :} Håller med om den sista punkten!

Svar: Ååå, vad skönt att jag inte är ensam om den punkten! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

haha känner igen det där med sötsuget... :P sjukt jobbigt när man inte har något att äta

Hihi, åh så kul och läsa! Även om jag visste typ allt redan!! Blir också alltid sötsugen när jag inte har något hemma så måste därför springa till Konsum typ 2 gånger varje dag ;) Så vackra bilder till inlägget också! :)

Svar: Vad kul att du visste typ allt! Då känner du mig bra! :) Haha, hade gjort samma sak om jag var på Gotland. Men här går det inte, för allt försvinner lika fort som jag kommer hem! ;) Tack så mycket! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Så kul att veta mer om dig :)

Den bilden på dig var underbar! Jag älskar att läsa sanningar om folk, det är så intressant. :)

Roligt att läsa!

För mig tar det också oftast en timme att göra inlägg. Det blir så när man lägger ner sig på inläggen. Det tar tid att redigera bilder, skriva en bra text, läsa igenom osv. Många tror att det bara går snabbt och det kan det göra om man inte är så noga med hur det blir. Men det tar tid!

Svar: Det tar verkligen tid och det tror man inte! :) Inläggen blir väldigt bra och det är värt tiden!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

nice

kul att få veta mer!!:D < 3

Jättekul att läsa! SÅ intressant och roligt! Kram

Fin bild på dig!!

åh så himla fina bilder!
och jag känner verkligen igen mig t.ex i avundsjukan och hösten! *.*

Sv. Tack så mycket! :D

Känner igen mig på några utav punkterna =)

Kul att läsa :)

Kul att läsa! Håller med i en del av punkterna :) Fina bilder också!

Vilken rolig läsning! Kram

Flotte bilder altså! Uff, føler med deg - jeg er også mørkredd. Ikke gøy! He he. NYT dagen!

Intressant att veta!:)

jag är med sjukt mörkrädd! :(

Blir också lätt svartsjuk och avundsjuk!

så roligt med sånahär inlägg, känner igen mig på typ alla punkterna :)

haha är också supermörkrädd!

Vad roligt att läsa! Man brukar alltid få en bättre bild av bloggaren när man får läsa sånt här :) Superkul koncept! Kram

Min hårddisk består nog också av 50 % SJUKT onödiga bilder men har inte ork att gå igenom det haha

Svar: Haha, inte jag heller. Men kanske borde gå igenom den! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Det suger verkligen när någon säger vad man ska göra, särskilt med framtiden som du skriver! :)

Jättefina bilder! :D

sånt här är så roligt att få ta del av :))

Åh är också jobbigt mörkrädd!

Håller med om det sista. Jag har fått lära mig den hårda vägen vad det "kostar" att våga säga och stå för vad jag tycker.

De två första stämmer in på mig med! Fast det har börjat avta. Är dock fortfarande bra på att spara skräpbilder på datorn... Stackars hårddisk x)

Åhhh haha godissuget, det där känns så väl igen ;)
Kram Hanna!

Det där med att vara sjukt mörkrädd, jag är så mörkrädd att när jag har jobbat eftermiddag och ska gå den korta biten från bilen till porten så springer jag och sliter upp dörren för att komma in, haha.

Svar: Haha, förstår känslan!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Vilket roligt inlägg!

Kul att du har lätt att lära känna nya människor. Det är en riktigt bra egenskap!























Follow my on Bloglovin







Trackback