Inredningsprylar, GoPro och en resa till Thailand!

 
Bilden är tagen med Iphone 5, instagram @beattriicee
 
Måste verkligen tacka för alla grattishälsningar som jag fått här på bloggen, betyder riktigt mycket för mig, tack så mycket! En lugn födelsedag med god mat och Niclas som sällskap, precis som jag ville ha den. Har även varit på Gotland en veckan men har haft fullt upp med att baka allt inför födelsedagsfirande med min familj, byta födelsedagspresent med Johanna och njutit av den sista värmen. Anledningen varför bloggen varit död några dagar.
 
Hade inte önskat mig något spreciellt mer än en GoPro som jag fick men utöver det så blev det även inredningsprylar och en resa till Thailand. Kan fortfarande inte fatta att jag fick en resa. Att min älskade familj köpte en resa till Thailand är så sjukt, en resa är något vi inte brukar ge till varandra och därför blev min reaktion väldigt oklar. Kan inte förklara mina känslor, är helt tom på ord. Väldigt tacksam och chockad. TACK, TACK OCH TACK!
 
I DECEMBER DRAR JAG TILL THAILAND!!
 
 
 

Kommentarer

Åh, en resa i present, bästa ever :D

Nej vad fina presenter!

Wow, vad häftigt! Jag vill också till Thailand!

Vilken toppenpresent!! =) Eller ja både go-pro'n och resan :D

Men åh va härligt med Thailand! :) kram

Vad roligt!!! :)

Åh, gud vad roligt!! :)

Men oj vad roligt med en resa till Thailand! :-D Kram

Fy sjutton vad roligt :D

WOW vilken present!!! vilken ska du dit med? du kommer ha de fantastiskt kan jag lova dig! ta med extra minneskort ;)

Svar: Verkligen, såååå chockad!! Trodde aldrig att jag skulle få något så stort. Kommer åka med min pappa, lillasyster och sen en av mina halvsystrars familj. Men åker mest med pappa och min lillasyster, dom andra ska bara dit samtidigt! :) Kommer vara borta flera veckor så datorn kommer få hänga med för jag behöva tömma alla minneskort! ;)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Gud vad skoj allt låter!! :D

Kul! :D

Åh vad roligt :D

Men trippelwow!! Gud så härligt :) Åååh thailand, vilket grej! :) Kramar fina fina du!

Guuud vad underbart att åka till Thailand, vad jag blir avis! Stort grattis i efterskott :)

Åhh så himla kul!!!

Jag har faktiskt funderat på att köpa en GoPro men det får vänta lite :)

Så kul! Inte helt fel med resa ju :)

Men ååh! Vill också få en resa, haha:D

Så bra presenter du fick :) Förstår att du är glad.

gud vad kul med thailand

Men guuud så underbart!! En GoPro vill jag så gärna köpa :D Och en resa till Thailand omg så härligt!

Skulle också vilja åka till thailand nångång i mitt liv! :)

Vad roligt med en resa till Thailand!

Nej vad roligt!!!!!
Grattis i efterskott!

Men åh vad roligt att åka till Thailand! :D

åh vilka härliga presenter! så kul att åka till thailand i december och slippa snön i sverige :)

Är så avundsjuk på dig som du redan vet men oj vilka födelsedagspresenter du fick, och det är du så värd!!! Du kommer få det underbart i Thailand och värmen kan jag lova, och fan vad bilder du måste ta! 😍😘

Svar: Haha, det vet jag. Jag behöver en lista på saker att göra! ;) Du får skriva en bra lista till mig. Aww, tack!! Jag kommer bomba min datorn med massor av bilder! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Wow vad spännande! :)

Låter som du allt hade en mysig födelsedag :D och vilken rolig present att få resa :D

Åh vad härligt att åka bort när det är kallt o segt här!!

Åååh vad kul! Vill också besöka thailand någon dag!

Åh vad härligt med Thailand!!

Du har en jättefin blogg! Älskar din header!

åh vad roligt! :)

Vilken fantastiskt present, att resa är ju aldrig fel :)

Så kul med go pro! :D

åh va kul med en resa :)

Låter verkligen som en perfekt födelsedag :)

åh va roligt:D!

så kul att få en resa!

Åh, så himla roligt med en resa till Thailand!:)
sv: Nae, det hade ju inte det:/ Kramisar

Shot så härligt att du åker till Thailand i december :D Roligt att du fick en GoPro som du önskat dig! :)

Alltså åh så underbart!

Åh, vill också ha en go pro ! :D

Åh vad underbart! Jag skulle också vilja få en resa i present! När åker du? :)

Svar: Jag kan förstå att du vill ha det, det är en underbar present. Kommer åka den tionde december! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

åh vad kul med thailand!

Åh, Thailand vill jag åka till!

Vilken suverän present, förstår att du blev överraskad! Grattis i efterskott!

men åh så bra presenter!
svar: ja verkligen superkul :) kram

Åh va spännande med en resa till Thailand! Va länge ska du vara borta och vart ska du? :D

Svar: Verkligen, så peppad. Det blir ganska många veckor jag är borta och vi kommer hålla oss vid Phuket! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh så kul! Hoppas du får det så himla bra där!

Åh så kul med en GoPro! :)

men gud va roligt!! ha fantastiskt o grattis i efterskott :D

sv: åh tack :D
kramis♥

ååh va spännande :D

Wow vilka presenter, så himla roligt för dig! :) Grattis i efterskott om jag inte redan sagt det :)

Åh Thailand!! Vill också dit! :) kram

åhh vad nice!!!

Oj vad roligt! Thailand är fint :D

Men WOW, vilka presenter :D Kul med en resa!!
Och Stort grattis i efterskott snygging :*

Åh va roligt! :D

Nä vad kul! Att få en resa i present måste ju vara det bästa :D

Åh så kul att ha en gopro, vill så gärna ha en :D

Du hade älskat Santorini med din kamera men Thailand blir nog inte heller helt fel :P

Roligt att åka bort :D























Follow my on Bloglovin







Trackback