Utrymmet för min inspiration är megastort

 
 
Alla som läst/besökt min blogg i flera månader har förmodligen hört talas om att jag älskar två sidor som ger mig mega mycket inspiration. Men den här gången tänkte jag bara prata om en sida och ni som följer mig på twitter vet säkert redan vilken jag syftar på. PINTEREST!
 
 
 
 
Spenderat timmar på att bläddra i all inspiration men det är nu jag har blivit besatt. Förut har jag kikat in någon gång i veckan men nu den senaste tiden har jag blivit fast i appen och kan inte lägga ifrån mig telefonen. Finns sjukt mycket inspiration och jag samlar på mig allt jag kan hitta.
 
 
 
 
Man kan aldrig få för mycket inspiration tycker jag själv, så om ni inte använder appen eller är medlem så gör det nu. Nästan allt finns där och jag kan lova att ingen kommer bli besviken. Dessa bilder kommer från Pinterest som man även kan hitta på min profil, tryck här.
 
 

Kommentarer

Jag hittar all min inspiration på Instagram och Tumblr! Det älskar jag :) Kram

åh jag älskar pinterest, kan bläddra igenom den i flera timmar haha :')

Åh så fort jag blev medlem på pinterest förra året har jag suttit som fastklistrad! Älskar att pinna om höst, bröllop, hem och så vidare. Tiden bara springer fram när man väl fördjupat sig i allt som ska pinnas haha :)

Svar: Jag förstår dig verkligen! :) Jag också, det är så roligt och tiden springer bara iväg. Men du har även så mycket idéer av att sitta och pinna bilder! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Härliga bilder!

Åh så mycket inspiration! Måste börja använda pintrest! :)

Laddade ner appen men har inte börjat använda det på riktigt än. Får kika mer på det senare någon gång när mer jag har mer tid, finns ju onekligen massa fint att inspireras av :)

Jag älskar inspo!

Och själv har jag spenderat hela dagen med att typ repinna alla bilder du samlat på dig, haha ;) Men ärligt talat, älskar Pinterest så mycket!

Svar: Haha, tänkte faktiskt på dig när jag gjorde inlägget. "Stackars Amanda som har hela sin app bombad med bilder som jag har pinnat" Haha, nu har jag inte pinnat så mycket men kände att jag behövde använda appen lite mer än vanligt! ;)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Vilka fina bilder du har hittat! Kram

Åhh måste börja följa din på Pinterest, underbara bilder :D

åh så fint :)

Så fina inspo bilder :D

Så himla fin inspiration!

åh har bara haft pinterest i några veckor men jäklar vad jag har hunnit pinna!

åh, älskar den appen!!

Så härligt att bara sitta och bläddra runt, men också farligt. Man fastnar lätt i alla fina bilder ;D

Så fint sååå!

Pinterest är så underbart <3

Pinterest är en bra sida för att finna inspo :)

Känner att jag behöver bli medlem på den sidan ^^

så fint, älskar inspo!

Får med suuuuuupermycket inspiration från pinterest, fantastiskt sida!! :'D

Pinterest är grymt:)

Du vet att jag håller med dig hela vägen här, älskar också Pinterest och det finns sååååå grym inspiration till bilder att hämta just där! Måste bara bli bättre på att hänga där, har inte hunnit med det på sistone tyvärr!! :)

Svar: Yes, I know! Vi är nästan som syskon, har samma åsikter och hobby. Man kan undra om vi är släkt på något sätt! ;) Haha, om du blir bättre att hänga där, sorry för att jag bombad med bilder som jag gillar!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Många fina bilder :)

Så fina bilder! :)

Så härliga bilder, ska kolla in appen ! :)

sv: Tack, visst är dom ;)

Jättefina bilder :)

Underbara bilder! :)

Wow vilka vackra bilder :D

herregud pannkakorna! *.*

vilka fina bilder :)

Åh så fina inspobilder! :)

Inspiration kan man absolut inte få nog av!!

är helt galen i pinterest! kan fastna där i t-i-m-m-a-r haha...

Vilken härlig Inspo!!

så beroendeframkallande!

Pinterest är verkligen en oändlig källa till insppiration men jag är faktiskt en av de få som tycker att det kan bli för mycket. Min hjärna börjar koka av alla intryck så jag pinnar högst sporadiskt vilket är lite drygt. Men men!

Såå härliga bilder!

Ja, pinterest är så himla bra!!

Åhh älskar också pinterest!! Fast själv är jag en periodare!

Åhh älskar också pinterest!! Fast själv är jag en periodare!

åh! älskar också pinterest, bästa sidan!

Plättar me Nutella o hallon såg inte helt fel ut :)























Follow my on Bloglovin







Trackback