BLUE DOOR, MEGHAN COLÓN

 
Canon EOS 7D + Canon EF 50 mm f/1.4 | Fotograf - Beatrice Jakobsson | Modell - Meghan Colón
 
Blev en spontanresa till Stockholm för att hälsa på min pojkvän samt att hinna fotografera nu när körsbärsträden blommar för fullt i kungsträgården. Körsbärsträden är året höjdpunkt för mig och jag skojar inte. Redan hunnit med tre fotograferingar och två återstår innan jag ska redigera alla bilder samt åka hem till Gotland för nya äventyr. Kommer bomba med bilder i nästa vecka när jag har börjat redigera alla bilder.
 
 

Kommentarer

Jättefin bild :) och så roligt med en spontanresa, kan tänka mig att bilderna du tog blev riktigt bra i kungsträdgården :)

Åh jag vill också besöka körsbärsträden och vilken fin bild! Kram

så fin bild!!

Kul att du besökte Stockholm! :)) körsbärsträden är fina !:)

Sv. Jaa det ska bli kul! Aa men jag bor i Stockholm :* :)

vill också fota körsbärsträd :(

Fin bild!

Fin bild, hennes tatuering i ansiktet är jättefin! :) Åh jag vill också fota körsbärsblommor, men det finns inga här där jag bor :(

svar: Ja alltså programmen försvann när vi omformaterade min dator :( Detsamma! :)

Snygg bild! Älskar hennes bomber :D

sv: Ja, det är jättefint där. Förstår det. Jag ska dit igen snart och fota mer :)
Längtar efter att få se dina bilder på körsbärsblommorna.

Superfin bild!
Kul att fota när Kungsan blommar, det är så fint där då :)

åhh så fin bild!!

Vilka hrliga bilder i din header :)

Åh, de där körsbärsträden ser så himla vackra ut på alla bilder!

Var också inne och fotade blommorna idag :)

Åhh måste också till Kungsträdgården!

Vilken vacker bild! Såååå fin - verkligen :) Kram

älskar oxå de träden =)

Gud va kul, älskar stockholm!

Åh så roligt! Skulle också vilja åka dit och fotografera! Sett så många som gör det nu :). Jättefin bild med :).

Så kul! Och så snygg bild!

Åhh ser fram emot bilderna :D

Vart är hennes jacka ifrån? vet du det ? den var riktigt fin!

Svar: Om jag inte är helt ute och cyklar köpte hon den på bubbleroom. Sjukt billig eller den är billigare än alla andra jackor där! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh så kul med en spontanresa till Stockholm och ännu bättre nu när Kungsan är så vacker! Visste väl att du skulle åka upp nu när det blommar! ;) Hoppas du har det mysigt och kul med alla fotograferingar och med N! :)

Svar: Hahah, du visste det? ;) Känner du mig så väl. Haft det väldigt bra, ska fixa alla bilder också. Kommer aldrig orka men jag har haft det mysigt! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Så fin bild! Och vad härligt att fota bland alla fina träden :)

Men åh, körsbärsträden är verkligen så fina :)

så snygg!!

Ha en fin vecka, kram

Körsbärsträd e så fina :) Förstår att de e en höjdpunkt :)

Oj vilken fin bild! Och himla fin blogg!

Så otroligt fin bild !

fin bild :)

sååå fin bild

Jättesnygg bild!

Hejsan!
Magnus från kamda.se här.
Skickar det här meddelande för att fråga om det finns intresse för samarbete.
Jag är i behov av testar/artiklar på en del av mina produkter.

Hör av dig till [email protected]
Vänligen Magnus























Follow my on Bloglovin







Trackback