Fotografering med Mathilda Ljungberg

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Canon EOS 7D + Canon EF 50mm f/1.4 - Modell - Mathilda Ljungberg
 
Landade på Gotland för snart två dygn sedan och jag hoppades verkligen på att jag skulle få vila ut efter alla stressdagar i Stockholm men insåg att jag har ganska mycket att göra här hemma också även fast vissa saker blev inställt. Men med rätt inställning kommer kanske slippa all stress. 
 
Innan jag lämnade Stockholm så träffade jag Mathilda för en snabb fotografering. Att fotografera när det är kallt utomhus är inte speciellt roligt men vi kämpade tills vi båda var nöjda med bilderna. Om ni inte varit inne på hennes blogg måste ni besöka den. Hon bjuder på tips, mode och vardag. 
 
 

Kommentarer

Vilka fina bilder :). Så fint verkligen med trappan så där :)

Åh vad fina bilder!

Vilka grymma bilder och hon är så himla fin! Kram

Vilka fina bilder! Såååå snygg tjej dessutom! Kram

Åh så fina bilder! + en snygg bakgrund :)

Så himla fin hon är, och så sjukt fina bilder!

Fina bilder!!

så snygg och superfina bilder!!

Sjukt fina bilder !!

Hon är helt sjukt fin! Riktigt fina bilder också :)

Superfina bilder!

otroligt fint!!

Så fina bilder! Fint samarbete :)

sv: javisst e dom :D

fina bilder :D

Fint :D

Vacker! så fina bilder!

Du är så duktig på att fotografera :)

Det var ett par riktigt fina bilder ni fick :D

Åhh säg till när du har tid och ses kvinna nu när du är tillbaka på Gotland!! :D Vilka fina bilder med en sån magiskt vacker trappa i bakgrunden!! :)

Svar: Är tillbaka på Gotland nu och kommer börja kurser och annat. Så kan vi försöka ses en av dagarna då jag är i stan så hade det var riktigt bra! :) Tack så mycket fina du! <3
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Så fina bilder

Gud vad duktig du är på att ta bilder!

Fina bilder, gillar speciellt sista bilden :)

Superfina bilder!

Mysigt det låter, skulle så gärna vilja besöka Gotland någon gång :).

Fina foton

Åh, så fina bilder :)

fina =)

Så otroligt fina bilder <3

Guuud så vackra bilder, såå vacker denna tjej är!! :)

Grymma bilder! :D

Så fina bilder! :D

Fina bilder!

Superfina bilder :)

Fina bilder :)

Super fina bilder! :)

Åh så fina bilder!

vilka fina bilder!

Vad fin hon är!

Åh så fina bilder! :)

så fina bilder!

Fina bilder & vilket underbart hår hon hade!

Sjukt fina bilder!

Fantastiskt bra du fotar. En fråga. Hur många meter står du från henne. Jag har med 50 mm

Svar: Tack så mycket! Jag skulle chansa på mellan 2-4 meter, beror på vinkel.
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Fina bilder.























Follow my on Bloglovin







Trackback