Minusgrader och vårjacka är ingen bra kombination!

 
 
 
 
Canon EOS 7D + Canon EF 50mm f/1.4 - Modell - Amanda Jona
 
Tänkte kasta upp en snabbt och kort inlägg innan jag lämnar Stockholm. Väckarklockan ringde 05:00 igår och man kunde faktiskt se solen bakom alla moln. Ju närmare jag kom Kungsträgården såg jag frost och samtidigt fick jag ett meddelande av Amanda "Jag är på plats nu och kan meddela att det är iskallt, haha!" Amanda hade bra kläder för att vara utomhus medan jag hade vårkläder. Haha, så blir det när man vägrar packa ner tjockakläder.
 
Vi båda fokuserade på att fotografera ganska snabbt innan vi gav upp ute i kylan. Därefter skulle vi hitta ett Café som är öppet tidigt på morgonen och det är inte speciellt lätt, men vi lyckades. Efter en mysig morgon tillsammans med Amanda begav jag mig vidare till en annan fotografering. 
 
 

Kommentarer

så fina bilder

Så vackert med körsbärsträden :) Kram

Åå haha inte lätt att planera kläderna eftersom vädret ändras varje dag! Eller så kan man ju också vägra haha!

Underbara bilder!!

Fina bilder :D

Man vill ju inte klä på sig mer nu när det ska vara vååååår, haha!

sjukt fina bilder!!

Ni lyckades jättebra med bilderna :)

Åh vad synd att det var så kallt!

Vad snygga bilderna blev och jag vill också åka dit tidigt för att fota! :-D Kram

åh såå fin!

Usch då, här va det frost imorse fast den försvann snabbt och ersattes med sol och plusgrader :)

svar: Tack så mycket, jag blev så nöjd med redigeringen :)

Tack så sjukt mycket! bästa du :D haah, kunde tackat på min blogg också men svarskommentarer är så jobbiga genom egen blogg tycker jag. Hoppas du haft en toppen dag så länge!

sv: Jaa, allt i Paris är så drömmigt!
Åh, vilka fina bilder :)
kram

Åh vad mysigt med en tidig-morgon-fotografering, och vilka fina bilder!! :) Förstår att det var kallt dock eftersom vädret verkligen varit sämst de senaste dygnen!! ;) Haha!<3

Vad synd att det var så kallt, bilderna var jättefina!!

så fin hon är :) jättefin bild!

Det var minsann en tidig morgon!

Fina bilder :)

Sv: jag älskar också babblarna :)

Väldigt fina bilder:) Typiskt aprilväder tyvärr... Det ska ju komma 7st starurar innan våren kommer hit på riktigt :P

så fina bilder ni två tar!

Ja herregud läste det i Amandas blogg stackarn :/ hoppas du inte åker på någon förkylning nu men det va fina bilder du tog ändå ( av dom du bjudit på )

Lät som en fin morgon trots att det var så kallt :)

Otroligt fina bilder! Man tror att det ska vara varmt men det är verkligen såå kallt :o

Vad roligt och fina bilder. Tråkigt bara att det var så kallt :/

såå fina bilder! :) kram

Fin bild, men trist med kylan. Vart är våren?!

Vilken mysig morgon det låter som!

haha hörde om detta GALNA påhitt från Amanda ;) tidigt. Men lät som mysigt avslut iaf,.. och fina bilder blev det <3

vill också fota körsbärsträd :(

fina bilder =)

Härliga bilder!

Körsbärsträd e så fina :)























Follow my on Bloglovin







Trackback