Kamerastativ och kamera fjärrkontroll

 
 
 
 
 
I webbutik hittar du tillbehör till mobiltelefoner, datorer, tv-spel, surfplattor, laptops och minneskort, men även hem & fritidsprodukter. Webbutiken heter 24.se och erbjuder tillbehör till hemelektronik till rätt pris. Vem gillar inte en webbbutik som har bra produkter, rätt pris och även snabb leverans?
 
Jag älskar verkligen webbutiken och kommer definitivt beställa flera produkter där ifrån redan i höst. Stativet är lätt att bära med sig och väldigt enkelt att hantera. (man kan aldrig ha för många stativ) Fjärrkontrollen blev jag förälskad i pga många bra saker, har en mindre fjärrkontroll utan sladd men den är inte alls lika snabb, lätt, snygg och smidig som den här är. Rekomenderar den starkt för ett sjukt bra pris.
 

Kommentarer

Såå bra!!

Skulle verkligen behöva en fjärrkontroll, kan inte ha en trådlös till min kamera, så kanske jag borde beställa den där! :)

Svar: Det tycker jag verkligen att du ska göra! Så värt! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi























Follow my on Bloglovin







Trackback