Uppdatering och fotografering med Mariel

 
 
 
 
Canon EOS 7D + Canon EF 50mm f/1.4 - Modell - Mariel Estrella
 
Sist jag uppdaterade bloggen var jag i Stockholm och hade precis gått på en veckas ledighet. Men lagom när min ledighet började blev jag fökyld, inte speciellt lyckad då jag ville spendera tid med min pojkvän utan att ligga i sängen hela dagarna. Hade även planerat att träffa Mariel för fotografering, tvingade upp mig ur sängen och hade en riktigt bra dag tillsammans med henne och resultatet blev bra från min sida.
 
Planen var att jag skulle hinna hem och vila ut dom sista dagarna innan jag påbörjade en ny jobbvecka. Men det blev inte så, pga personalbrist fick jag hoppa in och jobba extra även fast min förkyldning inte ville ge upp. Men som sagt det är inget jag ångrar, blev frisk för fyra dagar sedan. Jobbat tio dagar i stäck och nu kommer jag verkligen behöva vila ut mig lite och njuta av min ledighet. Nu kommer uppdateringen här på bloggen bli normal igen.
 
 
 

Kommentarer

Fina bilder :)

Ska bli spännande att få se fler bilder :) Kram

Men åh vilken fin bild!! Vill också lära mig att fotografera så bra!! :-)

Sv: ja super mysigt :D

Jättefina bilder :)

Så fina bilder!!

Härliga bilder :) Trist att du blev förkyld, härligt med lite ledighet nu då :)

Vilka fina bilder! Och skönt att du är frisk igen :)

Gud så fin hon är!

Oj, vad jobbigt att behöva hoppa in som lite halvsjuk och sen jobba TIO dagar i sträck. Får man ens göra det? Hoppas du fick bra betalt för det!

Svar: Det var ganska jobbigt i början, men ju mera jag jobbade så kände jag inte av det. Jag får jobba flera veckor i rad. Bara jag har mina sovtimmar. Men det gick bra! :) Gulligt att du tänker så!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Fina bilder!

Såå sjukt fina bilder!!

Fina bilder :)

Men hur fina bilder? Så fin bakgrund också, grönt!

Vilka snygga bilder!! :) Inte roligt att du varit sjuk och mått dåligt på din lediga tid, men jättebra att du fått jobba extra och att du verkar ha trivts på jobbet i sommar! :)

Vilka härliga bilder. Du är så duktig :)

Såå fina bilder!!

åh vilka fina bilder

Jobbigt med sjukdomar men fina bilder :).

åh fina bilder =)

jättefina bilder!

riktigt fina bilder

ååh så fint!

Jättefina bilder!

Åh vilka fina bilder!

Men så vackra bilder!

vad fin hon är!

så fina bilder!!

Fy vad jobbigt men vad duktig du är som har kämpat på. Jättefina bilder! Kram

Typiskt att bli sjuk när man ska få vara ledig! Men sjukt fina bilder :)

så fina bilder :)

Vilka fina bilder!! :)

Så tråkigt att bli sjuk!! :( Hoppas det är bättre nu!

Som vanligt otroligt vackra bilder!! :)

sv: Taack! :*

Wow, super vackra bilder! :D

Så fina bilder! :D Men jobbigt med förkylning när man är ledig :/

Åh vilka bilder!! Vad skönt med lite ledighet :)

Men vad fint hår hon hade!

Håller med dig, fina bilder! :D

Så fina bildeeeeeeer!

ja tio pass i rad kan du behöva vara lite ledig iaf :)

så fina bilder :D

vad fina bilder

Superfina bilder :)

fina porträtt!























Follow my on Bloglovin







Trackback