EN LITEN ÅRSRESUME 2016

 
 
Gjorde du något 2016 som du aldrig gjort förut?
Ja, jag firade nyår i Thailand och det va även min första utlandsresa till ett varmt land.
 
 
 
 
Har du fått något oväntat besök?
Inte oväntat men ett väldigt spontant besök av Meghan som jag bara hade träffat en gång innan i Stockholm. Hon kom till Gotland tillsammans med din son och pojkvän. Det var väldigt spontan men otroligt roligt hade vi det under påsken. Det blir ett oväntat besök.
 
 
 
 
Vad har varit det bästa med våren?
Det bästa med våren är alla fantastiska körsbärsträd. Blir som en tradition att åka till Stockholm varje år för att uppleva det bästa med våren. Blev många fotograferingar under våren i Kungsträdgården men den bästa fotograferinga är tillsammans med Amanda Jona.
 
 
 
 
Hur var din sommar under året?
Jobb, jobb och ännu mer jobb har min sommar bestått av. Finns knappt några inlägg i min blogg under sommaren, men jag jobbade nästan bara. Wilmas barndop var en bra händelse under sommaren, men därefter var nästan bara jobb. Badade första gången på min födelsedag i spetember och annars brukar jag bada första gången i April. Det är sjukt! Men det var en bra sommar att få spendera den tillsammans med de bästa gänget på jobbet.
 
 
 
 
Har du varit sjuk något?
En gång under 2016 har jag varit riktigt sjuk. Lagom när jag skulle vara ledig en vecka i Stockholm blev jag dunder förkyld. Mariel frågade om jag kunde fotografera henne och självklart tvingade jag iväg mig själv för att fotografera. Men jag ångrar inte att vi fotograferade även fast jag var sjuk, en sak jag ångrar var att jag tackade ja till att börja jobba tidigare än planerar. Tog mig två veckor att bli frisk och jobbade totalt 13 dagar i rad.
 
 
 
 
Vilket är ditt bästa köp under året?
Min första fullformatkamera Canon EOS 5D Mark II, min fantastiska iMac och min nyaste bästa köp Intax Mini 8.
 
 
 
 
Bästa boken du läst i år?
IBLAND MÅR JAG INTE SÅ BRA - THERESE LINDGREN
 
Saknar du något under år 2016 som du vill ha år 2017?
MER TID!
 
 
 
 
Vad är den största händelsen under året?
Min sörsta och bästa händelse är att jag fotograferade mitt första Norrsken. Och att jag fick uppleva känslan!
 
 
 
 
Lärde du känna några nya människor?
Jaa, flera stycken. Mina nya klasskamratarer och även bloggare/youtuber.
 
 Klarade du dina nyårslöften?
Ja det kan man säga. Fyra av fem klarade jag och det känns otroligt bra!
 
 
 
 
 Hur kommer du avsluta året 2016?
Kom till Stockholm för ett par dagar sedan och jag kommer spendera den tillsammans med min pojkväns vänner och hans familj.
 

 
DETTA BLIR MITT SISTA INLÄGG FÖR I ÅR. VILL ÖNSKA ER GOTT NYTT ÅR!
 
 
 

Kommentarer

Fin årsresumé och jag önskar dig gott nytt år! :-D Kramis

Roligt med en tillbakablick! gott nytt år!

grym du är som klarade så många nyårslöften :)

Det verkar som ett händelserikt år, men jobba 13 dagar i rad!! SHIT!?

Svar: Verkligen! 13 dagar i rad var inte speciellt kul men det var bra för min plånbok! :)
Beatrice Jakobsson — FOTOGRAFI

Åh vad kul och läsa din årsresume och det låter som om året i stort sätt har varit grymt, och så himla fina bilder!! Nu gör vi 2017 ännu bättre! :) GOTT NYTT ÅR BÄSTA DUU!! <3

Roligt inlägg!! Gott nytt år!!

Riktigt fina bilder!!
sv: Tack, detsamma verkligen!! :D

Gott nytt år! :)

Åh, gott nytt år :-)

Åh vilket underbart år du verkar ha haft! Kram fining

Jättekul att läsa! Och såååå fina bilder! Kram

Vilken härlig lista och underbara bilder, du är väldigt duktig :)

Jättekul att få se :)

ååh, vilka underbara bilder! du är såå duktig!

Så fina bilder

Jättefina bilder! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback