JULAFTON, JULDAGEN OCH ANNANDAG JUL

 
 
 
 
 
 
 
Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 50mm f/1.4 USM
 
Tre fulla dagar med kärlek, skratt och festligheter. Båda julafton och juldagen firade jag tillsammans med min familj, två mysiga dagar med skratt, kärlek och alldeles för mycket mat. Blev en lyckad julafton även fast julkänslorna fortfarande var på minus noll. Hoppas ni har haft tre mysiga dagar!

Besvikelsen är stor när det gäller mellandagsrean här på ön, min shoppingtur var över på bara några minuter men kvällen blev lyckad tillsammans med några vänner. Känner att min röst är borta och träningsverk i hela kroppen efter våran kväll med dans och sång konstant. Men det är värt smärtan idag.
 
 

Kommentarer

mysiga bilder.

Sååå härliga och fina bilder :) God fortsättning! Kram

mysiga bilder!

Riktigt underbara bilder! Kul att du haft en fin jul!
sv; Ellerhur, tack! :D

Åh så mysigt!

Men åhh vad härligt! Håller däremot helt med gällande rean! Det var inte många fynd nej (jag gjorde 1...) Kram

Jag hade ingen julkänsla och är glad att dagarna är passerade :) Tack och lov! Nu taggar jag vanligt lov och ledighet och mys i ett par dagar.

Vad roligt ni har haft det med dans och sång! :-D Kramis

Vad härligt det låter som du har haft det, underbara dagar! :) Håller med om mellandagsrean, den är inte jättekul här på Gotland tyvärr! ;) Jag har shoppingförbud dessutom, så får inte handla någonting ;)

Så mysiga bilder!

Vilka fina bilder :-)

Mysiga bilder!

Så mysigt!

Synd att rean inte var bättre... tycker dock själv att reorna bara blir sämre och sämre 😞

va skönt att juldagarna blev så lyckade :D precis som det ska vara

Vad mysigt, men tråkigt med rean :)

Så fina bilder :)
Vad tråkigt att shoppingen var över så fort för dig, själv gick jag på mellandagsrean i över 6 timmar! haha

Låter som att du haft ett par underbara dagar :)

Låter härligt :)

Såå mysigt och fina bilder!! Synd att mellandagsrean inte var någon höjdare!!

Åh mysiga bilder. Dessa dagarna efter julen är så mysiga! :)

Låter som du haft en jättemysig jul!

Så härliga bilder.

va mysigt:)

mysigt!

Åh så härliga bilder, ser jättemysigt ut :)























Follow my on Bloglovin







Trackback