JULPYSSEL OCH NOLL JULKÄNSLOR!

 
 
 
 
 
 
 
Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 50mm f/1.4 USM
 
Försöker pyssla och fixa extremt mycket för att kunna känna någon julkänsla men det går inte. När jag kramade om mina klasskompisar för två dagar sedan så kändes det bara som höstlov. Är det inte helt sjukt att det verkligen är julafton om en dag? Julkänslor skulle verkligen jag behöva, håller tummarna. Julklapparna är faktiskt klara och det känns otroligt skönt, nu återstår det bara att slå in flera paket och det ska göras ikväll förhoppningsvis.
 
Förresten, jag blev veckans Facebook-blogg på Blogg.se's     facebook-sida & Blogg.se's     startsida.
Så tacksam och glad för det, tusen tack till Blogg.se!
 
 

Kommentarer

Guuud så fint inslagspapper du har användt! Hoppas att du får lite mer julstämning :)

Håller verkligen med om att julkänslan är svår att hitta!

Grattis :D

Jag har också mycket mer höstlovs känsla än jullovskänsla! :)

Vad fint du slår in dina paket :) Kram

Åh så fint du slagit in!! :)

Åh så fint! Har inte heller alls någon julkänsla vilket känns lite tråkigt!

Gud vad fina paket du slagit in, nja jag har inte heller direkt julkänsla. Grattis till att du blev det, glad för din skull.
Tack för ditt beröm, jag har rätt många idéer

Älskar ditt inslagningspapper!
Grattis till veckans blogg!

Jag har inte heller någon direkt julkänsla, tråkigt att det inte är snö och minusgrader...

Har inga julkänslor heller.... Jag tror verkligen att så mycket hänger på avsaknaden av snön =( Men hoppas det känns bättre imorn =) Kram

Svar: Tror faktiskt det, vi behöver snö!! Tack hoppas det känns bättre för dig också! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Vad fina paket! Hoppas julkänslorna smyger sig på inna imorgon iaf :) God jul!

Vad kul att du blev veckans blogg och grattis! :-D Kramis

Åhh hoppas dina julkänslor kommer smygandes idag! Själv har jag verkligen fyllts med ro och julkänsla de senaste dagarna och nu väntar jag på granen och då kommer det bli ännu mysigare och juligare här hemma :)

Svar: Ååå, tack finis!! Vad skönt, är så glad för dig min jul älskade vän! <3
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh så fint papper!!

Så mysigt, vad kul!

så fint papper

Känner samma med julkänslorna haha! Förhoppningsvis kommer dom imorgon!

Tycker inte eller det känns som jul :( Men mysigt ändå<3

Ja tiden har gått så fort! God Jul!

Wow vilka fina bilder! Ser så mysigt ut!! :)

Nej någon julkänsla har man verkligen inte... kan ju hoppas att den infinner sig imorgon 😉

God jul på dig!

Så kul att din blogg blev blogg.se´ Fsacebook-blogg! GRATTIS! Så fina paket!























Follow my on Bloglovin







Trackback