LILA OMBRE

 
iPhone 5
 
En dröm jag ville uppleva innan 2016 var att färga lila ombre och för några dagar sedan bestämde jag mig att göra ett nytt försök. Lyckades med mitt andra försök bättre än mitt första. Tittar man länge på mitt hår kan man se rosa nyanser och tyvärr går det inte att göra något åt det. Mitt hår är väldigt svårt att färga ovasett färg. Färgen på håret är inte rättvist på kameran men min ombre blev lila/rosa nyanser. Även fast det inte blev exakt rätt ton i håret är jag ganska nöjd för det är mer lila än rosa och det var min dröm. Nästa gång blir det frisören om jag trivs med lila ombre.
 
Försökte fotografera mitt hår i studion men ljuset var inte speciellt rättvist mot den riktiga färgen. Bilder från mobilen är mer rättvist men ska försöka fotografera mera bilder med kameran i ett bättre och rättvist ljus. Men jag fick uppleva lila ombre och det är godkänt som en lyckad uppfyllelse.
 
 

Kommentarer

Vad snyggt! Du klär verkligen i det! Kram

så snyggt!

Så snyggt!

klär dig!

Men vad härligt att detta försök lyckaded bättre...av det jag ser på bilderna så ser det riktigt läckert ut iaf!😀

SNYGGING!

sv: Tack för att du bryr dig. Idag känns det bättre. Behövde bara vila rejält och sluta tänka på vissa saker som är jobbit just nu.

Du verkar ha bra kvalitet på håret :) det är skört hår som är lättare att färga har jag för mig.
Kul att du är nöjd med resultatet. Lila passar dig.

Men gud va fint!

Grymt snyggt!!

Såå fint✨

fint!!

Snyggt :D :D

Vilken otroligt cool färg. Obre är så coolt när man hittar rätt. <3

Åh så fint!!

Tycker det ser superfint ut :)

Tack vännen :D
Fan vad snygg hårfärg!

Tycker det ser jättefint ut! Och mest lila :) Men lila och rosa känns ju ändå som ganska snarlika färger så jag tycker inte det gör så mycket om man skulle skymta lite rosa (även om jag inte tycker det ser ut som det här på bilden) men det är ju såklart vad du själv tycker som är viktigast! Superfint tycker jag hur som helst :D

ser superfint ut!! :)

Sååå fint det blev!

Åh vad snyggt det blev! :-D Kramis

Superfint! :)

Åh vad fint ditt hår är!! :)

Vad fint :)

SÅ SNYGGT!!

snyggt! :D

så coolt :D

Åh så snygg hår färg!

Meeeh coolt! Snygg!

Åh, så snyggt!

Galet snyggt!

Alltså de är sååå himla snyggt!

Så snyggt det blev!!

Åh vad fint! :)

Wow blev riktigt fint. Ha en fin vecka nu

Jag tycker att det ser superdupercoolt ut!!

vilken fräck färg!

Jättesnyggt ju!!

Åh vad fint! Älskar färgen, den passar dig perfekt!

Kram























Follow my on Bloglovin







Trackback