Fem saker jag vill göra under tvåtusensexton

Fem saker jag skulle vilja göra under detta år. Finns mycket jag skulle vilja uppleva och göra men det här är verkligen mina topp fem saker jag borde göra i år. Drömmer om det här för ofta så det är lika bra att börja uppfylla mina drömmarna. Två av dessa ser ut att gå i uppfyllese snart, men man kan inte vara helt säker. Jag kanske backar i sista sekunden och ändrar mig. Men det får inte hända!
 
 
 
Bilderna kommer från min Pinterest - DREAMS WORLD
 
Uppleva Norrsken & fotografera.
Har alltid drömt om att uppleva/fotografera Norrsken. Varje gång det händer i Sverige befinner jag mig på fel plats, är upptagen eller så är jag alldeles för mörkrädd att våga gå ut och leta efter Norrsken. Måste hitta någon som vill ge sig ut på äventyr efter Norrsken när det är som störst chans.
 
 
 
Bilderna kommer från min Pinterest - WORKSPACE
 
Söka skolor/plugg & även börja plugga.
När studentdagen var över ville jag fortsätta plugga eftersom jag älskar skolan. Har aldrig hittat något bra som jag skulle kunna tänka mig att plugga men efter många år har jag äntligen hittat något. Är ganska nära ett av mina mål, det gäller bara att söka och hålla tummarna för att jag kommer in.
 
 
 
Bilderna kommer från min Pinterest - HAIR
 
Ombre med färgen lila.
Är väldrigt nära att färga mina toppar lila, har någon som kan göra det samt färgen hemma. Men det gäller bara att våga göra det, frågan är om jag passar i det? Under hela 2015 tvekade jag men under detta året måste det bli av. Det är bara det sista steget som saknas, när tar jag det sista steget?
 
 
 
Bilderna kommer från min Pinterest - LIKES
 
Uppdatera min kamerautrustning.
Samtidigt som jag vill köpa ett nytt kamerahus vill jag lägga pengar på studiolampor och andra bra saker man skulle behöva ha till kameran. Ett nytt objektiv kanske skulle vara bra. Måste uppdatera min kamerautrustning innan 2016 är över, det är verkligen ett måste för mig.
 
 
 
Bilderna kommer från min Pinterest - DREAMS WORLD
 
Upptäcka Norge med en roadtrip.
I snart sju år har jag varit sugen på att åka till Norge. Köra en roadtrip, upptäcka alla underbara platser i Norge och njuta av naturen. Norge ligger längst upp på min lista när det gäller att resa, alla bilder ger mig mer inspiration till att åka iväg och fotografera samt upptäcka naturen.
 
 
 

Kommentarer

Åhh du skulle vara sjukt snygg i lila ombre!

himla bra lista alltså :D

Det lila håret är sååå coolt! Och se norrsken skulle jag också vilja göra. Så vackert! Kram

De e så snyggt me lila hår :)

Åh den första skulle jag också vilja göra! Kram

Norrsken är så otroligt vackra :D

Kul att läsa!

roligt att läsa :) och ser jättefint ut att ha lila toppar ju, tycker du ska satsa på det :) det kommer bli fint

Låter som jätte bra mål för detta året. Skulle också vilja se norrsken så otroligt fint!

Gud vilka härliga saker! Såå underbart :) kram

Fatta coolt med roadtrip i Norge, så fina miljöer! :DD

Sååå grymma drömmar för året du har och jag tycker du ska göra och uppfylla alla, det grejar du!! Och angående att komma in i plugget, jag håller alla mina tummar och tår för dig!! :) Kör så det ryker!

Om du är osäker på att färga det lila så kan du ju först testa med hairchalk! Det far bort när man duschar, men reslutatet blir mycket bra!

Åh hade ju varit underbart att åka på roadtrip i norge!

Åh så härligt inlägg fina du!


sv: Åh tack så mycket fina, jag också! ;)
Kram

Vill också uppleva norrsken och åka till Norge, drömmar ju!

Så kul att lägga upp mål! :)

Så kul saker :)

Fina bilder :D

norrsken är underbart!

Åh va kul att läsa!

Åh du skulle bott i Umeå, ser norrsken minst 1 gång per år!

så underbara bilder, jag är också sugen på norge så vackert där :)

Vilka bra saker! Hoppas allting sker :)

Vilka härliga saker

Drömmen att åka runt i Norge med kameran ju! Förstår verkligen din längtan dit! :D

Oh jag vill också se norrskenet! :D

Norge är så sjukt vackert. Det finns på min lista också men inte lika högt upp :D Det får bli när jag skaffar det där jävla körkortet. ^^

Åh så härliga mål!

Härliga mål! Jag har också en del må för detta året men de handlar mest om självutveckling, att försöka bekämpa en del av min ångest osv. :)

Fina bilder!

Vilken rolig lista, är det okej om jag lånar iden?
Kram

Svar: Jaaa, visst! Låna idén.
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Med norrsken har jag lite tur med att jag bor så långt norrut haha! Dyker upp rätt ofta på himlen så det blir lätt att fota :)

åh vad roligt och läsa! :D

Kör hårt!! Önskar dig all lycka till ♡

vad roligt!

Bra med drömmar och några av dom brukar man alltid uppfylla

Lycka till med dina planer!

så bra årsmål!! vill också ha lila ombre, så ballt ;) vågar man? haha

Svar: Sjukt ballt, jag ska våga!! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

skrev precis till en annan om norrsken. vill oxå se det! o fota såklart. men jag bor nästan längst ner i Sverige haha. Har en kompis i Skellefteå som ser det ofta, fusk!

Svar: Åååå nej. Vad drygt att man inte ser det så ofta. Här om dagen kunde det visas i hela Sverige men tyvärr så ändrade sig allt..
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Du måste verkligen kolla på norrskenet, det är så sjukt mäktigt och ändå har jag växt upp med norrsken :)

De e snyggt me lila hår :) Har haft lila underhår :)

himla roligt att läsa! :D

Härliga saker du vill göra, Norge tycker jag absolut du ska besöka. Hela landet är så otroligt fint! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback