Små pannkakor, bär och kaffe.

 
Canon EOS 7D + Canon EF 50 mm f/1.4  Fotograf - Beatrice Jakobsson
 
Startade den nya veckan med små pannkakor, bär och några kaffekoppar. En väldigt lugn morgon för mig och restan av dagens har varit minst lika lugn. Kikat på serie nästan hela dagen pga att jag inte känner mig helt frisk i kroppen men håller tummarna på att jag inte kommer bli sjuk. Tänkte bara kika in och säga hej här i bloggen, samt uppdatera lite även fast jag inte har något speciellt att berätta med detta inlägg.
 
 

Kommentarer

åhåhåå. ingen dålig start ju, mums!

men mums!

Vilka fina bilder och hoppas inte du blir sjuk! Kram

Gud va gott det såg ut! :-)

Men åh vad gott det där ser ut!!

Men så mumsigt! Håller mina tummar för att du håller dig frisk!

ÅH så gott!! och SÅ fina bilder :)

Men ååh mums!! Väldigt bra start på veckan alltså!

omnoooom vad gott!

Gud va gott :D

Mumsigt!

Vad gott det ser ut! :)

Detta ser sååååå gott ut!

Ha en fin dag & kika gärna in i min blogg! :) ♥

Gud så gott!

men så gott det såg ut :)
älskar pannkakor!

Sv ; ja det är jätte tråkigt när den är sönder :(

Mums!

Inte bra att titta på dem bilderna när man är hungrig haha, cravings

Åh pannkakor <3 :D

Va gott :)

Så gott, bra start på dagen!

Åh vad gott! :)

Mums :D

Jättefin blogg! (:

Såååå gott med pannkakor! Mums! Kram

gud så gott! :D

så gott! fina bilder!

Mums vad gott:)

Nämen nomnom vilken lyxfrukost! Så gott :D

ååh, så gott!!

Åh vad gott det såg ut, vilken höjdarmorgon du fick ändå! :) Vi åt pannkakor i måndagskväll och det är ju smarrigt, Patriks favoritmat kan jag meddela! ;)

Så gott!!!

Underbart sätt att starta morgonen på :)
Hoppas du slipper bli sjuk, krya på dig!

Näää vad gott!

Men åh så galet gott och sjukt snygga bidler!

sv: Tack snälla fina du!
Kram

Ser så gott ut!

ååh mums så gott :)

Muuums va gott! :) kram

Men ååh vad gott!

aaa det är det .. åh ser gött ut =)

Mums!

Meeeen va gott!!:) Kramisar

Shit, vi borde ha frulle någon dag! <3

Vilken perfekt start på en ny vecka!

Åhhh vad gott!!

gud så gott!

Åh vad gott!!

gott!!

mums vad gott det där såg ut!

Vad gott det ser ut!

Åh vad gott

alltså mums!

alltså mums!























Follow my on Bloglovin







Trackback