ÄR TILLBAKA I SVERIGE!

 
 
 
 
 Canon EOS 7D + Canon EF 50 mm f/1.4 & Canon EF-S 10-18 mm
 
Kom tillbaka till Sverige för drygt 48 timmar sedan och mitt humör flippade ur totalt. Förväntade mig att det skulle vara kallt att kliva av flygplanet med skinnjacka men att mitt humör blev upp och ner blev väldigt oväntat. Nu börjar både min kropp och mitt humör vänja sig med att vara i Sverige. 
 
Att lova mig själv att blogga i Thailand var kanske inte det smartaste jag gjort, först funkade det ganska bra med att göra inlägg men sen insåg jag hur lite tid man spenderar på hotellet. Kommer uppdatera bloggen ganska mycket nu med både text, bilder och kanske en video från Thailand. Finns även andra inlägg jag ska försöka få upp här på bloggen, alla dagar jag missat att blogga kommer jag att ta igen!
 
 

Kommentarer

Gud vilka bilder, ser underbart ut!

Herlige bilder! :-)

Välkommen hem :)

Välkommen hem! Ser fram emot att få se en massa härliga bilder! :D

Oj att humöret också flippade, men det är nog bara för att man kommer tillbaka till "vardagslivet" där allt ser ut att ha stått still medan du varit iväg en hel månad. Hoppas allt börjar bli bättre nu när du kommer in i tiden igen också! :)

Vad kul att du ska uppdatera bloggen mer nu, för jag vill gärna se massa resebilder ska du veta! :D

Men åh vilka fina bilder! Hoppas att ni hade det superbra!


sv: Men tack så mycket! :)
Kram

fina bilder, hoppas resan varit underbar!

Så härliga bilder :)

Så fina bilder! :} Hoppas du hade en otroligt bra resa! Ser fram emot att se fler bilder!

Så fina bilder:)

Vackra bilder! :D

Det ska bli spännande att få se alla fina bilder. Kan tänka mig dock att det tagit ett tag att vänja sig vid kylan här hemma. :O

svar: Det är ju alltid värt att försöka :P om inte annat så för ens egen skull.

Jätte fina bilder! :)

Ahhh vad härligt det ser ut!

Ser fram emot uppdateringen och alla fina bilder :D

välkommen hem! hoppas du vänjer dig vid detta klimatet snabbt :) och ändå fick massa bra energi av resan!

Åh vad roligt det ska bli med massa bilder! :D

åhh vill se många härliga bilder :D

Ska bli kul att se från Thailand :)

Svårt att blogga när man är utomlands och njuter :D

Tråkigt att humöret vände :/

Ska bli kul att se dina uppdateringar från Thailand nu i efterhand :D

Gud vad nice, vill också resa nu!! :(

fantastiska bilder! :D

Välkommen hem :D

Åh vad härligt med Thailand. Men usch, det är verkligen inte kul att komma tillbaka till kylan efter att ha varit utomlands. Var i Thailand förra vintern och det var superkallt då vi kom hem, blev typ deprimerad :(

Det klart man inte har tid när man reser! Man ska njuta sen kan man bjuda på godheterna hehe ;) Skitfina bilder iallafall

Fina bilder! Ska bli kul höra och se mer om Thailand :D

Härligt. Välkommen hem!

Välkommen hem till vintern!

haha du kom ju hem när de var som kallast också :P

vilka härliga bilder!

Fina foton!

Välkommen tillbaka till kalla Sverige :P Klart du inte skulle blogga på din resa, man behöver koppla bort allt då och då :)

Fin blogg. Gud vad du är duktig på att fotografera, grym med andra ord.
Lycka till med din blogg, kram

Första bilden är så snygg!

skönt att vara tillbaka! :) kram

Vilka fina bilder:)

Åh, ser framemot att se bilder från din resa :D

Fina bilder :)

åh så härligt!

Så sjukt fina bilder!























Follow my on Bloglovin







Trackback