Bild och text från Thilandsresan

 
 
 
Samma dag som vi lämnade Thailand passade jag & min lillasyter på att göra en henna. Resultatet blev riktigt bra, blev förälskad!
 
 
 
 
 
 
Phi Phi Island är en av dom bästa platserna jag besökt, skulle kunna leva på den här stranden. Så vackert!
 
 
 
 
 
Varje gång jag åt Thaimat bestod den av nudlar, grönsaker och kyckling. Enkelt och väldigt gott!
 
En snabb och ganska bra anledning varför jag inte uppdaterat bloggen. Mitt internet har varit helt dött och att blogga från mobilen har inte varit ett alternativ. Nytt internet och flera inlägg från resan kommer att dyka upp nu. Kommer tyvärr inte ladda upp alla bilder pga att folk kommer klaga på vad jag gjort i Thailand, vill inte starta något hat i onödan. Är tillbaka i Sverige om något missat det, hoppas ni haft en riktigt bra start på det nya året!
 
 

Kommentarer

Åh, sista bilden <33 Blev så sugen på nudlar nu!

Så fint! :D

Nämen åhh vad fin hennan blev! Riktigt, riktigt fin!

Så fin hennatatuering! :D

Mums :)

Men nu blev jag ju nyfiken, vad har du gjort i Thailand som skulle göra folk arga? Kan inte komma på någon (realistisk) aktivitet som kan uppröra.

Svar: Nej det är kanske inget man tänker på men nu när du kommer få höra vad det handlar om så kommer du nog förstå. Har alltid drömt att träffa djur eftersom jag är en bra djurvän, men samtidigt plågar jag dom när jag betalar pengar för att träffa djuren.. :(
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Så cool hennatatuering också :)

Asså maten, det är det bästa jag vet, skulle vilja äta den jämt, fattar inte hur dom får den så god!! :) Härliga bilder och jag är inte aaalls avundsjuk på att du nyss har varit i värmen, haha! Och så brun du var igår när vi sågs, glömde också och säga att tänderna blev superbra!! :)

Vilka härliga bilder och vad grymt med henna! Kram

Fina bilder!

Så fina bilder :)

så snygg henna! :D

Åh älskar thaimat!! Och fin henna :D

Fina bilder. Hennatatueringen ser väldigt fint ut :D Hoppas att du hade det bra på resan =)

wow ser härligt ut!

Fin henna :)

åh lunch på stranden <3 så himla fin grej!

Thailand verkar som en super fint land!

Vilka härliga bilder!!

Sååå fina bilder och supersnyggt!

sv: Åh tack snälla finis!! :)
Kram

åh vad roligt och se! :D

Va fina bilder!! :D

De e så gott me thaimat :)

fin blogg och vad fint det blev med henna :)

Vilka underbara bilder! Sååååå härliga! Kram

Åh så himla snygg henna! Man blir ju kär i Thailand när man ser dessa bilder, underbart! Hoppas på fler bilder nu <3

Underbar henna tatuering :)

Åh, nudlar är sååå gott!

Så fina bilder! Henna tatuering är så himla fint, gjort en när jag var i Dubai :D

Tråkigt att folk ska börja hata så mycket :/ vi andra som inte hatar blir liksom lidande pga dom :(

Svar: Jag vet, det är det värsta. Men det var inte så många som la märket till den sista raden i inlägget så kanske vågar ladda upp bilderna för antar att 80% kommer bara förmodligen kommentera "fina bilder" Vi får se!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

åh så härliga bilder :D

Så härliga bilder:)

Åh så fina bilder och så härligt!!

Vad gott det ser ut :D

Sjukt snygg henna!

Gud vilka underbara bilder, inte avundsjuk alls... Hehe:)
Längtar så sjukt mkt till värmen nu:/
Haft det roligt?
Kram

Åh va härligt! Underbara bilder :) kram

Hur underbart har du inte haft de? Såg att du blekte tänderna också :)
Känns som vi har en del att prata om när vi ses :D

Svar: SÅÅÅÅ UNDERBART! :) Det stämmer bra, såååå nöjd! Vi har sjukt mycket att prata om, behöver typ träffa dig nuuuuu! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

så härliga bilder!

Thaimat är ju så gott! :D

Härliga bilder :D

Ska bli kul o få se mer från resan :)

SÅ fina bilder! älskar henna, såå fint!

åh gillar bilden med haden så fint =)

så härliga bilder!!

Henna är så snyggt! Jag funderar på att göra en fast en permanent istället :)

Henna är så snyggt! Jag funderar på att göra en fast en permanent istället :)























Follow my on Bloglovin







Trackback