GOTLÄNDSKA JORDGUBBAR.

 
 
 
 
 
 

 
 Canon EOS 7D + Canon EF-S 10-18 mm/4,5-5,6 IS STM
 
Första veckan ombord på båten är avklarad och snart är även min lediga veckan över. Första dagen på min lediga veckan spenderade jag med mina arbetskamrater då vi fixade ihop en snabb och enkel personalfest och gårdagen bjöd på självplockning av gotländska jordgubbar, underbart. Resten av min lediga veckan har jag tagit det lugnt för det behöver man efter en vecka ombord på båten. Det är väldigt mycket jobb under en vecka.
 
 

Kommentarer

Så fina bilder..man blir extra sugen nu när man ser jordgubbarna ;)

Mums va gott! :D

Åh vad gott med självplockade jordgubbar! :D

Omnoooom vad gott!

Åh så underbart med jordgubbsplockning, men förstår att du behöver mycket vila efter en hel vecka på båten. Hoppas vi kan få in en träff någon av dina lediga veckor!! :)

åh jordgubbar <3

Låter härligt :)

Kul med fest! Och väldigt fina bilder på jordgubbarna! Ser väldigt goda ut :D

åh så gott! :)

Mums :)

Åh va gott, älskar ju jordgubbar ( vem gör inte haha) :)

Mums vad gott att plocka själv för att äta sedan. Såå mycket godare.

Nu vet jag inte riktigt vad du syftade på, men det var säkert kul ;)

Jag förstår att det blir mycket jobb, men vad härligt att få ta det lugnt efter :)

Så gott det är med jordgubbar!

Men åh såå gott!!

gott med jordgubbar.

Men så gott!

ååh älskar jordgubbar!!

Ja älskar jordgubbar :) De e så sjukt gott :)

Såå gott med jordgubbar!

Såå gott med jordgubbar!

Åh så gott :D :D

vad gott =)

Åh vad gott!! Älskar bubbar :)

Åh jordgubbar! 😍
Underbara bilder!

men ååååh vad gott

Gud vad gott med jordgubbar!!!

Åh vad gott och jag vill också gå på självplock! :-D Kram

mums!

sv: haha eller hur :P

mums :D

så gott med egenplockade jordgubbar!

Åh vad gott

Vad mysigt 😊

Åh älskar självplock, jordgubbarna smakar bäst då :)

men yums så gott! :)

Alltså jordgubbar är livet!

åh vad gott! :D

åh va gott!

Gott med jordgubbar! Mums! Kram

Så mysigt att plocka jordgubbar

Mums så gott,får springa ut i trädgården nu och plocka lite jordgubbar :) Kram

åh ser gött ut =)

åh vad gott!

åh så gott!! :D

Åh vad smarrigt! :D

Åhh gud så gott med jordgubbar!!!

Åh så gott! Tror aldrig jag smakat gotländska jordgubbar dock. Men är de i samma klass som Öländska är de ju himmelriket! :)

sv: Tack! :*

Omg, jordgubbar. Det absolut bästa med sommaren, enligt mig i alla fall haha ;)

mums!

Så gott!

Åh så gott!

Mysigt :)























Follow my on Bloglovin







Trackback