SOLGLASÖGON FRÅN IDIWA

 
 
 
 
Canon EOS 7D + Canon EF 50mm f/1.4
 
Många dagar av min ledighet har gått åt till att försöka bli en ny människa efter förra veckans jobb. Varje gång jag kliver av båten tar det två eller tre dagar innan jag vill börja använda mina fötter och är helt utvilad. Snart kommer jag befinna mig på båten igen, bara två dagar kvar av min ledighet men ska försöka njuta innan en hård veckan börjar igen. Några ville veta lite mer om mitt jobb, men vet inte riktigt vad jag ska berätta. Kan ni inte kasta in några frågpor så ska jag försöka besvara dom i ett inlägg. Har planerade blogg inlägg framöver och bloggen kommer inte vara lika tom längre.
 
Dessa ultra snygga solglasögon är ifrån iDiwa. Älskar frägen och fromen. Är helt besatt och använder som hela tiden under min ledighet, perfekt köp för att sommaren ska bli bättre för mig som jobbar väldigt mycket. För dig som är på jakt efter ett par nya solglasögon, kolla in på iDiwa.
 
 

Kommentarer

Vilka snygga! :D

Vilka snygga! :D

åh så fina!

Så snygga!:)

Så sjukt snygga!!

Vilka snygga :)

Å ja njut nu av de här dagarna innan! =) Vad är dina arbetsuppgifter ? Om man kan fråga så haha =)

Svar: Kommer svara på frågan i ett inlägg i veckan! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

snygga!

Supersnygga brills!!! :) Förstår att du är trött efter allt jobb på båten, och behöver vila när du väl är ledig. Hoppas att du tycker att det är kul och att allt går bra på jobbet iaf! :) Njut sista lediga dagarna nu!! <3

Ha en underbar söndag, några roliga planer? kram<3

snygga!!!!

Så fina!

Så himla snygga solglasögon! Kram

Shit vilka snygga glasögon!!

fina =)

Vilka snygga brillor =)

Grymt snygga!

Snygga!

SÅÅÅ SNYGGA!

Såå galet snygga!!

åh tack .snygga själv =)

åh tack .snygga själv =)

Åh vilka snygga!!

Vilka snygga brillor

Åh så snygga! Jättefina verkligen :D

sv; den var sjukt god ;D

snygga :D

sv; den var sjukt god ;D

snygga :D

Åh vad snygga! Gillar formen på kanterna, grymt snyggt!

Vilka snygga brillor! Kram

riktigt snygga glasögon!

supersnygga!! :)

Så söta solglasögonen var :)

jätte snygga :)

Men Gud så snygga brillor!

Åh vilka läckra!

jobbigt att bli så trött i benen :(

Dessa solglasögon är så himla fina! Kram

SHIT vad snygga glasögon!!

Riktigt snygga solglasögon :)

Snygga :D

supersnygga :D

så snygga!

SJUUUUKT snygga!! :o

Så snygga solglasögon,geee mig <3

Så snygga!

Snygga!























Follow my on Bloglovin







Trackback