Uppdatering från förra veckans ledighet.

En vecka ledighet efter en långsam vecka med jobb. Förmodligen kommer min ledighet försvinna lika fort som vanligt och tanken på att jag inte gjort något speciellt under sommaren ger mig ångest. Nu har jag även åkt på förkylning lagom till min lediga vecka.
 
 
 
 
Min förra lediga vecka bestod av att hjälpa min syster som skulle ha barndop. Dagen blev riktigt lyckad och tårtan var otroligt god.
 
 
 
 
Kunde inte låta bli att köpa den här söta kameran förra veckan. Blev helt förälskad och var tvungen att köpa den även fast den kanske är till för småbarn.
 
 
 
 
Avslutade förra veckans ledighet med att umgås med Humlan. Fotografering, middag och även spela kubb. Som sagt, jag hinner knappt göra något på min ledighet eftersom jag alltid måste vila ut, packa och hinna med saker hemma. Men just nu befinner jag mig i Stockholm och här tänker jag stanna några dagar innan jag åker hem och laddar upp för en vecka med jobb. Håller tummarna för att ledigheten går sakta.
 
 

Kommentarer

Vilka fina bilder och hoppas din ledighet går långsamt :-D Kram

Mysigt med barndop och hoppas du hittar på massa skoj under din lediga tid!

Man ska ju verkligen passa på att vila med såklart :D

Hoppas du haft en bra dag, kram!

Vad irriterande att du blev förkyld precis nu! :( Krya på dig!

den där tårtan såg ju inte lite god ut?!

Härligt med lite ledighet, hoppas att förkylningen försvinner!! Kram

Å vilka härliga bilder :) . Men hoppas du inte blir ännu sjukare..

Vilka härliga bilder! Den lilla kameran ser så fin ut! Kram

vilken söt tårta :)

Hoppas ledigheten går sakta och du hinner med massa skoj!

Superfina bilder!!

Så himla fina bilder!

Åh va roligt att fixa barndop, kameran såg jättefin ut.
Kram

fina bilder!

Åh vad tråkigt att du blivit förkyld :(

Vilka superfina tårtor! :)

Fina bilder :D

krya!! :/

Härliga bilder

Sv: javisst e den :)

Härliga bilder :)

Hoppas din ledighet går sakta nu och förstår att det är himla tråkigt att tiden går så fort när du är ledig. Låter som du hinner med lite kul iaf! :) Kämpa på hjärtat!!!

vilken fin tårta!

Super söt tårta :D

Åh så mysigt :D. Härliga bilder :)

Skönt med ledighet! Och vilken otroligt fin tårta! :)

Tråkigt med förkylning inför ledig vecka! Hoppas det blir bättre så du slipper ligga i sängen hela veckan :)

åh underbara bilder

vad härligt! :D

Hoppas att du får vila upp dig ordentligt nu på ledigheten.

Åh vad mysigt att lät och kameran var ju så söt!!

åh tack jo da bre med oss killen fot är blå och svullen en =/

Helt fantastiska bilder!! :-)

Lika härliga bilder som vanligt! :) Och den där kameran var ju bara för söt, otroligt fin!

sv: Tack snälla! :* Ja, verkligen, Göteborg är en fantastiskt mysig stad :))

åh vilken gullig liten kamera! Du.. jag kan känna samma sak med att inte ha gjort någonting på semestern.. Hade ju flera planer som inte kommer hinna bli av!

Vilken fin tårta <3 Men tråkigt med förkylning, hoppas du mår bättre snart :)

Vilka härliga bilder =)

sommaren gick FÖR fort :((((

Åh så söt kameran va!























Follow my on Bloglovin







Trackback