VINN LÖSHÅR FRÅN MIZZY

 
Samarbete med Mizzy.se
 
Mizzy.se erbjuder ett stort prisvärt sortiment inom skönhet så som löshår, hårprodukter och lösögonfransar. Leveransen och produkterna är guldvärda och finns inget att klaga på. Därför kör vi en tävling där en av er kan vinna en syntetiskt löshår (hästsvans) till studenten, ett speciellt tillfälle eller till vardags.

För att vara med i tävligen.
- Kommentera när Mizzy.se startades (svaret hittar du på mizzy.se)
- Länka den färgen du vill ha på hästsvansen, alla färger du kan välja mellan hittar du här.
- Motivera varför du skulle vilja vinna.
 
Kom ihåg att skriva din e-postadress när du kommenterar.
Tävlingen avslutas den 2 Juni 2016 klockan 00:00.
Alla kommentarer är tillåtna i inlägget.
 
 
 

Kommentarer

Vilken rolig tävling! Dessvärre så är jag inget fan av löshår så jag lämnar över det till dom andra! Kram

Mizzy startades Augusti 2013! :D Och om jag skulle vinna så skulle jag vilja ha det här: https://www.mizzy.se/hastsvans-rak-svart-1
Jag skulle vilja vinna detta för jag behöver nytt löshår vilket min kära plånbok inte kanske accepterar just nu, så en enkel hästsvans hade varit perfekt att ha att skifta med då mitt korta hår inte är så stiligt att ha i en hästsvans! Kram

2013 i aug startades de. vill ha svart färg!
jag vill ge bort den till min mamma som tappar väldigt mycket hår pga sin njursjukdom. Hon får inte äta allt så hon har vitaminbrist vilket gör att hon tappar mkt hår, och därför skulle jag vilja ge den till henne.

Så fin du är!
sv: Åh ja verkligen så snygga! kram

Vilken bra tävling och jag återkommer efter att jag har kikat! :-D Kram

Åhh vilken fin blogg!!

Om jag blir onöjd med mitt hår efter jag klippt det skulle löshår vara perfekt! ;)

vilken rolig tävling!

sv: Ja visst var det verkligen snyggt :D

Oh, jag vill vara med :D Mizzy startade augusti 2013. Om jag vinner skulle jag vilja ha en sådan här med klämma:

https://www.mizzy.se/hastsvans-rak-med-klamma-morkblond-ljusbrun-27-613

Jag skulle vilja vinna därför att jag har sjukdomen alopecia som gör att jag tappar allt mitt huvudhår ungefär vartannat år och blir helt flintskallig. Jag kommer nog aldrig få ha hästsvans igen på naturlig väg, längre än såhär blir inte mitt hår. Så jag förtjänar verkligen en vinst tycker jag :)

Fint! Hoppas många kommer tävla :D.

Jättefint hår!!

Härlig tävling!

https://www.mizzy.se/hastsvans-lockig-morkblond-18

Jag vill vinna detta, då jag pluggar hemmifrån och extra jobbar i butik, Men pengar får gå oftas till mat och räkningar, så det skulle vara kul att vinna detta och få känna mig extra snygg. Kram

Augusti 2013
MELLANBLOND/MÖRKBLOND #22

Det skulle vara kul att variera mellan mitt något så korta hår och en lång hästsvans som jag även kan göra snygga uppsatta frisyrer med. Tar ju århundraden för mitt att växa ut, haha! :)

kul!!

Roligt med tävling :)

svar: Augusti 2013
vilken jag hoppas vinna: https://www.mizzy.se/hastsvans-lockig-med-klamma-mellanbrun-4-30

Jag önskar jag vinner för det hade varit så kul att vinna detta till studentveckorna. Hur najs hade det inte varit att få tjockare hår å så en snutt finare ut? :D

Snugg hår!

Åh vad kul med tävling!

rolig tävling!! Längesen jag hade löshår i mitt vanliga hehe

Det har hänt mkt sen sist vi prata jag har blivit mamma och så sj då?
Jo de gick okej för min andelstravhäst. :)
Använder inte du facebook längre ? kram

Svar: Okej, vad härligt! Använder fortfarande facebook! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi























Follow my on Bloglovin







Trackback