CANON EOS 5D MARK II - FULLFORMAT

 
iPhone 5 
 
Känslan är obeskrivlig att jag har köpt en fullformatare kan fortfarande inte förstå att kameran är min. Fullformatare är en helt ny värld och det är värt priset. Kommer kanske behålla min andra kamera som reserv, men mina bilder kommer fotograferas i fullformat, vilket kommer bli så mycket bättre. Är såå lycklig att jag kanppt kan prata om kameran utan att behöva skrika, känns så otroligt bra med en ny kamera efter några år.
 
Åkte till huvudstaden igår och det är jag väldigt glad för eftersom det gungar betydligt mer idag. Kommer spendera tid med kameran, pojkvännen och även alla vänner som befinner sig i Stockholm. Kommer avsluta vecka med att spendera två dagar här med klassen, kommer bli en bra vecka!
 
 

Kommentarer

åh så nice!!

Vad roligt med en ny och jag förstår känslan :-D Kramis

Åh vad kul! Grattis! :D

Åh kul med ny kamera :D Du får visa lite skillnader å sånt sen :D

Svar: Sjukt kul! :) Det ska jag absolut göra!! :D
Beatrice Jakobsson - Fotografi

vad kul!

Åh så fin!!

Förstår din lycka! :)

åh vill med ha en ny kamera

Åhh vill också ha en fullformat!!

ÅH vad kul! Ser framemot bilderna du kommer att ta! Kram

Sååå kul med nya kamera! Kram

Men åh så underbart! :D

Mysigt att träffa killen igen!!

GUD vad roligt!!! Grattis och hoppas du kommer trivas med din nya kamera :)

Svar: Åå tack Emma! :) Kommer stortrivas med kameran! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Jag är så otroligt avundsjuk!

Roligt med nya kamera!

Kan tro att du är lycklig nu, så kul för dig att ha en fullformatare! :D Klokt och ha den andra som reserv, men skriker till när jag är rik och behöver uppdatera mig på nytt kamerahus ;)

Svar: Verkligen! :) Det är bara att skrika till så fixar vi det!! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

åhl avis, vill haaaaa!

men vad häärligt!

Men åhh så härligt!! Vill också snart byta upp mig till en fullformatare :')

Svar: Förstår dig verkligen, det är såå bra med fullformatare! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Ååh, jag vill oxå ha!

Åh så roligt med en ny kamera!!

Wow, vilken härlig vecka det låter som - så positivt och härligt :D :D

vad kul :D

Roligt med en ny kamera :)

Men så härligt det låter!

Åh vad roligt!! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback