FLERA DAGAR LEDIGHET

 
 
 
 
 
 
 
Canon EOS 7D + Canon EF 50mm f/1.4
 
Snart har redan två dagar på höstlovet passerat, men tio dagara återstår. Anledningen varför vi har extra långt höstlov är pga att vi hade lektion hela helgen, vi befann oss på Tofta skjutfält och fotograferade GGN. Under min ledighet ska jag försöka dela med mig av bilder som jag fotograferat under mina två månader då jag pluggat. Bilderna är ifrån en photoshoot som jag hade tillsammans med Jessica och Alma under September.
 
Mängder av bilder finns från den dagen men två bilder får räcka till och börja med. Under höstlovet kommer ett spännande paket hem till mig som jag helst skulle vilja ha nu men får vänta någon dag till. Direkt efter paketet kommit ska jag till Stockholm och spendera tid med Niclas.
 
 

Kommentarer

så vackert !

Vad härligt med ledighet och helt underbara bilder :-D Kramis

så fina bilder och skönt med ledighet

åh vilken cool sminkning :D

Ska bli roligt att se dina bilder!!

Vilka fina bilder :) Härligt med ledighet! Kram

Gud vad härligt med ledighet!!

Åh vad fina den översta bilden var! hoppas på att få se fler!

Såå fina bilder!!

Häftigt! Ser fram emot mer bilder...

så läcker bild!

Det var två riktigt fina bilder ^^ och gött att ha några fler dagar lov ^^

Så snygga bilder!

så cool makeup! :)

sv: Hon till och med gav helt nya smycken för den delen av örhänget som lossnade var helt borta haha. Snacka om generositet.

Fina bilder. Eftersom jag inte kollat bloggar på ett tag fick jag kolla igenom dina senaste inlägg :)

Svar: Men gud vad gulligt av henne! :)
Tack så mycket Liene! Måste kolla din också!! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Vad lyxigt med ledighet :)

Åh vilka coola bilder! <3

Åh vilka spännande bilder. Vill se mer!!

vilken fin bild!

Så snygg bild!! :)

Kände precis samma lycka när jag köpte min fullformatare! Så härligt!

Wow så fin bild! :)

Så fina bilder! Som vanligt villsäga, haha :D

sv: Det var det också! Pannkaksfrukost sitter aldrig fel :))























Follow my on Bloglovin







Trackback