FOTOGRAFERINGS UPPGIFT - FAMILJ

 
 
 
 
Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 50mm f/1.4 USM
 
Några dagar innan jag skulle åka till Stockholm för att spendera mitt extra höstlov med killen var jag tvungen att avsluta ett skolarbete där vi ska fotografera en familj, bestämde mig för att fotografera min systers familj och dessa är två av alla bilder. Riktiga höstbilder med löven och färgerna.
 
Halva veckan spenderades med att försöka vila och bara få vara utan skolarbete vilket var skönt för Niclas var också med på samma plan. Hade även två dagar tillsammans med klassen där vi besökte Fotografiska, Fotomässan och Fotoskolan STHLM. Inspirationskälla delux. Blev även en utekväll med Alma och Jessica innan vi begav oss till ön igen. Ett bra höstlov. Känns skönt att vara tillbaka i skolan även fast veckan har varit seg för min del.
 
 

Kommentarer

Gud så härliga bilder!

Åh så fina bilder!!

Vad spännande! Bilderna ser jättefina ut :) Kram

Men åh så söta bilder, leendet på första är ju för härligt!

Sötaste modellen!!!

Åh bilderna blev så underbara! :-D Kramis

Wow vilka bilder! Vill också kunna ta sådana bilder, drömmen!! :D

meen vilken sötnos. fint med det gula :) vart e de du går? skola eller kurs?

Svar: Verkligen, sjukt söt är hon! Pluggar på en folkhögskola, fotolinje! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Så fina bilder! :) Kraaam ♡

Verkligen så fina bilder!

ååh men vilka fina bilder! så härliga!

Vilka härliga bilder!

härliga bilder!

Otroligt härliga bilder. När man väl kan fotokonsten blir bilderna så otroligt magiska enligt mig. <3

Svar: Tack så mycket!! :) Jag håller verkligen med dig!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Underbara bilder, jättehärliga!!

Vilka underbara bilder :)

Så mysigt med en vilovecka, jag fick lov att ha samma, hade så hög feber och bara sov i två dygn.

vad söta!

Vilka underbara bilder! :D

Åh men så fina bilder! :) Fotade min systerdotter ute bland höstlöven för några veckor sedan, så roligt :)

sv: För mig blev det det iaf :P

Älskar bilderna. Det gula är så vackert.

SÅ himla härliga bilder<3

Men så söta bilder! :)

så fina bilder :)

Såå fina bilder!

Men så fina bilder! Älskar första, så himla söt! :)

Gud så fina bilder!

Åh, så fina bilder!!

Jättehärliga bilder!

Söta bilder























Follow my on Bloglovin







Trackback