Therése Lindgren - iBLAND MÅR JAG iNTE SÅ BRA.

 
Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 50mm f/1.4 USM
 
Söndagsmys med varma kläder, flera koppar kaffe och den perfekta boken. För några dagar sedan ramlade boken in i min brevlåda och jag har blivit helt besatt av att läsa boken. Vet inte vad jag ska göra när jag läst hela boken, vill bara veta mer, mer, mer och mer. Therese har verkligen lyckas med boken, hon skriver verkligen boken med kärlek och känslor. Om ni inte har läst eller lyssnat på boken borde ni göra det. Helt magiskt!
 
 

Kommentarer

Har också börjat läsa hennes bok och jag vill inte att den ska ta slut!! Så bra!! <3

den har jag också läst :D

Kul att boken är så himla bra :-D Kramis

Åh vill läsa!!

ååh måste verkligen läsa den!

ska definitivt göra det ^^

Åh jag ääälskar boken, vill inte att den ska ta slut.. haha!! Kram

Åh vill så gärna läsa den!!

Asså åhh, måste ta och läsa den!! Låter som om du hade världens söndagsmys!! :)

Låter som en spännande bok - den ska jag kika efter. Tack för tipset :)

Den är så bra! :D

hört så mycket bra om den!

Åh jag vill så gärna läsa den! :)

Den är så bra! lyssnade på den på storytel!

Jag tror att det där är nästa bok jag ska köpa, den verkar väldigt bra!! <3

Verkar som en intressant bok :)

VILL VILL VILL! Önskar mig den i julklapp<3

Vad härligt med sådan söndagsmys :)

Också varit småsugen på den boken :) Har du inte läst Michaela Fornis "Jag är inte perfekt, tyvärr" kan jag verkligen tipsa om den, skitbra!

Svar: Den boken ska jag verkligen söka upp och kolla på! :) Tack för tipset!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Denna vill jag såååå gärna läsa! Kram

Åh, jag vill såå gärna läsa den!

Vill verkligen läsa den!!

härligt när man hittar sån bok man fastnar i direkt!

Vill läsa den!

Jag önskar mig den i julklapp :D

inte bara bra utan snygg också!

Åh denna vill jag också läsa!

Åh, vad taggad jag blev på att läsa den nu!!:D kram

Å, jag hade faktiskt tänkt börja lyssna på den nu någon dag!

Sjukt bra bok :)

Jag är mest sugen på att läsa Kissies bok härnäst :D :D

Svar: Den måste jag också läsa! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh! Jag måste verkligen få tag i den så fort jag får tid =) Har hört att den är så bra!

Är så taggad på att läsa :)

ska få den i julklapp, längtar!

Åh tack så mycket :D

Superfin blogg förresten! Har också funderat på att köpa Thereses bok :D

Vad kul att du tyckte om den boken. Jag är så sugen på att köpa den och läsa den! :) Kraaam ♡

Åh, det är en bok jag verkligen vill läsa! :)

Längtar till att börja läsa den men har inte riktigt haft tiden ännu!

Får kolla upp det när jag kmr tillbaka t Sverige!

Ser överallt att folk läser den boken nu. Har själv aldrig fastnat för Therese Lindgren, men kanske värt att läsa ändå?

Svar: Svår fråga, om du är nyfiken om allt bakom en människa är den värd att läsa. Men har du inte fastat för henne eller hennes ångest kanske det inte. Men man kan skaffa ett konto på Storytel i 14 dagar utan kostnad, där kan du lyssna på boken för att avgöra mer exakt själv! :) Jag älskar den för att man berättar verkligen sina riktiga känslor! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Härligt att hitta en riktigt bra bok!

jag sträckläste ut boken, så bra!























Follow my on Bloglovin







Trackback