IMAC - 21.5 TUM/PENTAX

 
 
 
 
Canon EOS 7D + Canon EF 50mm f/1.4
 
Under mina senaste månader har jag inskaffat mig två nya favoriter. Min första favorit är min Imac som jag velat haft väldigt länge. En större dator som jag kan arbeta normalt på istället för min bärbaradator som jag gärna flyttar runt varje sekund. Känns mycket bättre nu när jag kan arbeta på en fast plats.
 
Min andra favorit är Analogkameran som vi använder ganska mycket i skolan just nu, har aldrig gillat Analogkameror mer än utseendet men på senare tid älskar jag att expermentera med kameran. Alltid lika spännande när man inte vet resultatet förrän bilderna framkallas, gillar den starkt!
 
 

Kommentarer

Åh vad kul med två nya favoriter, perfekt för dig kan jag tänka mig! :) Extra kul och unna sig efter hårt slit dessutom!! :)

åh härligt!

Framkallar du själv?

Svar: Ja, jag framkallar själv i skolan.
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Vilka bra köp!!

Åh så fin kamera!!

Åh nice :)

fin kalender love it <3

Kul med en ny kamera! Har hört väääldigt gott om denna :) Kram

Skulle nog inte våga fota med analogkamera just för att man inte vet hur det blir förens efteråt xD

Vad roligt med nya teknikprylar!

Kul att testa analogt!

Är väldigt sugen på en Imac! Så skönt att ha en fast dator med lite större skärm!

Åh vad härligt med en större dator och en sådan kamera är så underbar! Dröm ju!!

Vad kul att du har en större dator nu och kameran ser riktigt fin ut :-D Kram

Åh såå roligt!!

Jag har precis börjat fota och det är verkligen jätteroligt. Mitt nästa projekt blir en ny kamera och att lära mig redigera. Men en sak i taget :)

Svar: Ååå, vad roligt!! :) Låter riktigt bra!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

åå nervöst men spännande ang kameran :D

Hej! Jag gillar din blogg och har nominerat dig till Liebster award i min blogg, kolla gärna in det. Hoppas du svarar på frågorna. Jag har länkat till din blogg i mitt inlägg! <3

Vilka toppenbra köp :)

Ohh vaa kul!! Har också en iMac, de är bäst!!

älskar stationär dator :)

oh, så längesen jag framkallade foton. det va så kul!

Åh vill också ha en iMac!! :)

Åh är så sugen på en IMac!!

Du kommer bli så nöjd med din iMac! Jag köpte en när jag gick i skolan (för en herrans massa år sen) och den fungerar fortfarande hur bra som helst. Perfekt grej att investera i!

Svar: Ja men verkligen, är såååå nöjd!! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh! Har med en Imac :D

Jag skulle också vilja ha en iMac! Min bärbara går väldigt tungt med alla tusentals bilder och tunga program som photoshop ;)

Ohh Imac!! Ska vara så bra!

Åh vad roligt med nytt, ser fram emot hur bilderna blir med denna kamera :)

fina bilder























Follow my on Bloglovin







Trackback