BEHÖVER ERAN HJÄLP TILL MIN BLOGG!

 
Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 50mm f/1.4 USM
 
Trodde aldrig att jag skulle komma upp imorse, men efter minst tretton alarm tvingade jag mig upp. Känns helt okej att vara tillbaka men eftersom vi ska göra färdigt till våran utställning kan det lätt bli två veckor med stress. Bara jag lyckas vända dygnet och humöret som fortfarande spökar är jag lugn!
 
För några dagar sedan ändrade jag texten och bilden i min meny men känner att jag behöver byta header, helst nu. Har haft den i snart ett år om inte mer. Ska verkligen försöka fotografera en bild i veckan, men vet inte när eller hur men ganska snart. Har ni förslag får ni gärna säga till, förmodligen ska jag fotografera i studion med någon fin bakgrund. Vad tycker ni skulle vara fint? Vilken färg skulle vara snygg? Kom gärna med förslag!
 
 

Kommentarer

Vitt och rosa är ju alltid snyggt!! Spännande med en ny header pågång!! :D kram

Oj vad svårt? Det finns så många läckra färger men någon ljus färg blir man alltid glad av. Lycka till! <3 Kramis

Eftersom det är vår och snart sommar skulle jag tycka det vore passande med varma färger, t ex rött, brunt, gult osv :)

Åh jag önskar att jag kunde komma med tips, men har inga ideer tyvärr :)

Någonting med gult hade varit jättefint! Kram

Rosa då det är min favorit färg haha :)

Ljusrosa hade nog varit jättegulligt! Eller typ mintgrön!

Grått och ljusrosa kanske?! Svårt men du som är så bra på att fota kommer nog på något bra :)

Turkost tycker jag är fint!

Någon ljus pastell :-D

Kanske något vårigt, med blommor eller träd :)

Känn absolut ingen press på att byta bilden för den är fantastiskt fin!! Men förstår verkligen att man tröttnar ibland. Kram finaste du <3

Roligt med lite nytt! Känner mig också i behov av en ny header. Blått skulle säkert vara super fint!

åh jag vet inte...kanske en enkel porträtt bild? :)

Kör oftast med vit bakgrund och trepunkts belysning i studion, det tycker jag brukar bli fint och stilrent! Men visst kan det va coolt att ha någon färg på bakgrunden också

Hmm, jag tycker någon pastellfärg iallafall. Typ ljusblått, beiget eller någon grön ;)

Svår fråga men vit bakrund är ju alltid snyggt!

Haha oj, 13 alarm! Jag vaknar av det första :P Alltså jag älskar ju stilrent och vitt funkar ju alltid! :)
Hoppas du hade en fin påsk! Kram <3

Svar: Haha, vet! Men somnar två timmar innan jag ska gå upp så behöver 13 stycken! Älskar också vitt men känns så tomt! :)
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Dimmrosa skulle vara så snyggt! ;) Ska bli spännande att få se resultat längre fram sen! Och kan tro att det var jobbigt att gå upp om du inte ligger rätt i dygnet, men heja dig, snart är det över! <3

Personligen älskar jag turkost men det bästa med en header är om den speglar personen bakom bloggen. Vilket min absolut inte gör just nu *host harkel*

Svar: Turkost är sjukt snyggt! :) Önskar vi hade den färgen i studion men tyvärr!
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Skulle kanske vara snyggt med nå grått eller vitt?

Svar: Provade grått och det är väldigt fint men väldigt tomt! :)
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Å vad svårt, du får gå lite på känslan hur de känns den dagen, vad du har för kläder och så :) Men färg är alltid härligt!

Svar: Fick avgöra bakgrunden efter kläderna jag hade på mig! :)
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Lite gammelrosa, beige, vitt, grått är snygg tycker jag

Svar: Så bra förslag! :)
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Såå segt när man väl börja snooza! :(

Spännande! Alltså vitt är ju alltid snyggt! Apropå design, vet inte om det ska vara så eller inte men din meny hamnar liksom lite långt ut åt sidan. Bloggen blir liksom inte centrerad eller vad jag ska säga, så man måste använda rullisten där nere för att komma åt menyn.

Svar: Vitt är alltid snyggt och stilrent men väldigt tomt också! :) Hmm, vad konstigt. Vad använder du för internet? Min är inte alls så och har ganska stor skärm! Vet att reklam brukar komma i min header men det är bara för att folk inte har Adblock! :)
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

uff, jag är inte redo att börja stressa igen... vill inteeee!!

Så svårt! Kanske kan du förslagsvis byta till lite turkost i bakgrunden? Skulle va fint!:) kram

åh vad svårt, men nån ljus färg tycker jag att du ska ha i alla fall :)























Follow my on Bloglovin







Trackback