FÖRE OCH EFTERBILDER

 
 
FÖRE - EFTER
 
- Små förändringar i Camera Raw.
   - Beskära bilden och även reta upp bilden.
- Ändra/stärka upp färgerna i hela bilden speciellt vid våfflan.
- Bakgrunden har jag gjort i en kallare ton, med hjälp av en mask.
- Lagt på skärpa för att spara bilden för bloggen.
 
 
 
 
 FÖRE - EFTER
 
- Små förändringar i Camera Raw.
   - Mörka ner bilden och kolnat bort störande saker.
- Lagt på skärpa för att spara bilden för bloggen.
 
 
 
 
 FÖRE - EFTER
 
   - Stärka färgen/glittret i hela bilden.
-Bekärt bilden för att komma närmare.
- Lagt på skärpa för att spara bilden för bloggen.
 
 
Mitt förra inlägg om före-och efterbilder blev väldigt uppskattat, så tack! Därför tänkte jag fortsätta med att dela med mig av hur jag redigerar några av mina bilder till bloggen. Kanske är det roligt att veta mer exakt hur jag redigerar men behöver veta vad ni skulle vilja se/lära er. Här är tre av mina senaste bilder som jag har redigerat och laddat upp på bloggen. En ändring kan göra ganska mycket, men en ändring kan också förstöra!
 
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget, TACK! ♥
 
 
 

Kommentarer

Älskar såna här inlägg! Du är riktigt bra på att redigera!

Älskar såna här inlägg! Du är riktigt bra på att redigera!

Så kul att se före och efter :)

Såå fint redigerat!!

Åh jag älskar före och efterbilder och så fint det blev! <3 Kramis

Så fina! Duktig du är!:) kram

Fina bilder och redigeringar :)

Alltså wow!! Älskar dina såna här inlägg där du tipsar och visar hur du redigerar dina bilder, tycker det verkligen gör så mycket för intrycket av bilderna. Grym är du!! :)

Sååå himla fina bilder, duktig du är!!

Så kul att se, du är så duktig på både foto och redigering!

Svar: Tack så mycket Bella! :)
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Wow vilken skillnad!!

det blir sån skillnad! jättesnyggt!

Så fint du redigerar!

Grymt :)

Så roligt att se!!

Så vackra bilder! :)

Så fina bilder!

Grymma tips! Man ser verkligen skillnad!! Och skulle inte tacka nej till våfflorna i första bilden...

Snyggt! :)

Men alltså wow! Vilken skillnad! Helt fantastisk vad duktig du är =)

Så kul att se!

åh så kul å se! Du är superduktig

Tycker detta är så kul att se :)

ja gud, redigering gör verkligen mycket!

va fint!! <3

Det är så kul att se hur andra redigerar sina bilder :)

Men wow, du är ju sååå duktig!

Jättekul att se före- och efter-bilder på hur du redigerar :) Kram

Häftigt att se förändringarna!

Så roligt med före och efter bilder!

Så roligt med före och efter bilder!

Så fint!

Himla kul att få se!

Vilka fina bilder!! Och glad påsk :)

jag gillar dina dom här inläggen! :)
glad påsk fina du!

det ser jättetjusigt ut, subtilt men med så stor skillnad :)

Nice! :)

Såå fint!

Älskar dessa inlägg!

Vad duktig du är!

Superbra inlägg, du är riktigt duktig! :)

Åh vad gott med våfflor!

Åh vad gott med våfflor!























Follow my on Bloglovin







Trackback