GLAD PÅSK ALLIHOPA!

 
 
 
Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 50mm f/1.4 USM
 
Påsken för mig är inte den bästa högtiden om jag ska vara ärlig. Tycker självklart det är mysigt att vara med nära och kära men annars är påsken för mig en vanlig dag. Vet inte varför men jag har aldrig gillat påsken under mina senaste år. Men självklart ger jag påsken en chans varje år. Eftersom jag kommer befinna mig på Gotland bestämde jag mig för att köpa lite påskpynt till min lägenhet och förutom att äta påsklunch tillsammans med familjen imorgon så kommer jag inte göra något speciellt under resten av helgen. Min påskhelg har och kommer bli ganska lugn innan skolan startar!
 
HOPPAS NI FÅR EN BRA PÅSK. GLAD PÅSK ALLIHOPA!
 

Kommentarer

Jag gör inte heller så stor grej av påsken och vilka fina bilder! <3 Kramis

Glad påsk på dig också!

Åh härliga bilder! Mumsigt med godis.. ;))

Glad påsk :) fint påskpynt!

Glad påsk :)

Fina bilder :)

Skönt med en lugn påskhelg! Hoppas din påskhelg blir bra!

Hoppas du får en fortsatt bra helg finis , kramis<3

Tänk vad olika det kan vara! Jag satt precis och tänkte på vilken bra högtid påsken är för att det är bra med röda dagar och ledigt, mycket tid till familj och vänner och lite mindre "press" än vid jul. Man måste inte hetsa så mycket med presenter liksom utan det är mer samma goda mat och något påsk ägg men liksom inte så mycket mer stress än så. :)

Svar: Jag håller med om att man inte behöver stressa. Men det behöver man inte göra vid midsommar eller valborg så föredrar dom framför påsken! :)
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

GLAD PÅSK fina du!! <33

Glad påsk till dig också <33

Påsken är inget vi firat i min familj, så jag känner som du ungefär :) skönt att vara ledig dock ^^

Åh så fina bilder!

Mysigt med påsklunch iallafall :)

Skönt med en lugn påsk, det har vi också förutom de två middagar som vi varit bortbjudna på! :) Skönt och umgås lite bara :D Ha fortsatt skön helg nu innan skolan drar igång!! <3

Glad påsk! Hoppas du har haft/har det bra :)

Vad fina bilder!

Åh så fina bilder, påsken är inte heller särskilt speciell för mig!! Kram

Påsken är inte heller så speciell för mig men det är mysigt att umgås med familjen och släkten :)

hoppas du har en jättebra påsk :)

påsken är ju en av de bästa högtiderna ju ;)

åh fina bilder .. glad påsk på dig =)

åh men ibland är det skönt att bara ta det lugnt också!! Kram

Glad påsk på diig!! :D

Glad påsk på dig med!!

Så fina bilder :) Påsken är inget speciellt för mig heller, mer än att vi äter påskmat hos min familj och sådär :)

Glad påsk! Hoppas du får en härlig måndag :) Kram

Så fina färger i bilderna!

Alltid skönt att ta en lugn påsk :D

Så fina bilder!! De ser så trevliga ut. :D kram

åh så fina bilder! hoppas du har haft en fin påsk :)

Glad påsk på dig med!

vilka fina bilder!!

Hoppas du hade en jättebra helg!

Känner likadant om påsken :)

Vilka härliga bilder. Hoppas du haft en bra påsk!

Oh så sugen jag vart på godis, =D























Follow my on Bloglovin







Trackback