INTE MÅNGA TIMMAR KVAR TILL SLUTUTSÄLLNINGEN

 
Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 50mm f/1.4 USM
 
Kan verkligen inte förklara hur mycket jag hatar min stress efter hela den här veckan och det är inte slut ännu. Min sömn minskar för varje kväll och flera timmar blir det på att försöka bli färdig men det hjälper inte. Måste blir färdig ikväll så det är bara att fortsätta jobba, tur att jag är nära slutet på alla uppdrag.
 
Förutom att göra färdig allt inför morgondagen då vi i klassen har slututsällning är det ansökan, hemsida och andra saker som måste fixas innan morgondagen. Men som sagt snart är allt färdigt och imorgon ska jag njuta av allt jag gjort. Ska bli väldigt skönt att kunna koppla av en stund och mingla runt med alla gäster. Inte den roligaste veckan att läsa om, men det det är såhär mina dagar har sett ut.
 
Om du befinner dig på Gotland, får du gärna komma förbi på våran vernissage imorgon. 
Gotlands Konstmuseum i Visby mellan 13:00-17:00
 

Kommentarer

Ohh vad skönt att det är lugnare imorrn då och låter som ett trevligt vernissage

Alltså så himla vackert!

Usch vad tråkigt.... men BRA blir det! Önskar att jag kunde vara där! Kram

Svar: Tack så mycket Malin! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Hoppas det blir en lugnare vecka nästa vecka med mindre stress, kram <3

Usch hoppas det blir bättre snart! Sådana perioder suger verkligen :(

Vad roligt med vernissage. Lycka till :)

Svar: Tack!! :)
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Men fyyy vad mycket stress! Skönt att den delen förhoppningsvis snart är över! Lycka till idag fining!!

Svar: Tack så mycket!! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Men så kul med Vernissage! :D

Åh, kul med utställning, lycka till :-)

Svar: Tack så mycket! :)
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Åh hoppas slutställningen går bra

Svar: Tack!
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Hoppas din stress släpper nu när det sista görs, heja dig!! Stort lycka till idag, fota gärna lite och visa, för jag vill se dina bilder och vi hinner tyvärr inte förbi eftersom Patrik sover och jag sitter med företagsjobb hela dagen. Håller tummarna för att allt går bra iaf!! <3

Svar: TACK!!! <3 Kommer visa bilderna sen och berätta om dagen, men förvänta dig inte mitt positivaste inlägget! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Puuuh, snart är du i mål :D

Svar: Ahhh, så skönt men samtidigt inte!
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Ja vad skönt att det snart är slut på uppdragen just nu, då får du andas ut och vila lite :)

Åh, hade ju gärna velat titta förbi ju! Då får visa mycket bilder därifrån sen tycker jag ;) Lycka till!

Svar: Åå, förstår!! :) Bilderna kommer upp i veckan! Tack <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Oj vad mycket du har för dig och lycka till med allt! <3 Kramis

Svar: Tack så mycket!! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Vad spännande med slututställningen!

så vacker bild!

så vacker bild!

Lycka till med vernissagen!

Svar: Tack fina Alice! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Åh så fin bild

Hoppas att det går bra med allt!! Roligt med utställning!! 😃

ååh så jobbigt med stress, hoppas det känns bättre snart!!

Svar: Tack! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Hoppas du fick rätt på allt :)

så vackra blommor :)

Usch då stress är aldrig bra! Hoppas de lugnar ner sig :)

Aldrig bra att stressa, men skönt att läsa att du ska koppla av och få njuta av ditt slit!

Trevlig första maj :)

Hoppas allt går bra ;)

usch det är aldrig kul att stressa! hoppas det blir bättre för dig snart <3

Åh stress är det värsta som finns! hoppas du får sova bättre i natt<3

Svar: Stress är sjukt jobbigt. Sover typ värre nu! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG























Follow my on Bloglovin







Trackback