JOHANNES JAKOBSSON

 
 
 
 

Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 50mm f/1.4 USM   |  Modell - Johannes Jakobsson

 

För några veckor sedan tvingade jag ner min bror till landet för att fotografera honom, kunde fotograferat någon annan men kände att jag ville använda en annan person så därför fick det bli min bror. Gillar när det blir mörkt på en sida av ansiktet och här är bara några av bilderna från dagen!

 
Blev väldigt lycklig när jag såg att min blogg var med på listan "50 SVENSKA BLOGGARE ATT HÅLLA KOLL PÅ" Listan finns på blogg.se's startsidan och du kan hitta den här. Värt att läsa inlägget för det finns fantastiska bloggare på listan, är väldigt tacksam att min finns med. TACK BLOGG.SE OCH NI ANDRA!
 
 

Kommentarer

Så snygga!!

Sååå coola och snygga bilder! Kram

Såååå coolt, tur att jag redan håller koll på dig ^^

Svar: Haha, åå vad bra!! <3 Håller koll på dig också!
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Alltså du är så duktig!!

Svar: Tack fina du!! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Vad roligt grattis! :)

fina bilder :)

Så fina bilder och grattis till att du blev listad, det är du så värd!

Svar: Tack fantastiska Bella! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Grattis till din plats på listan, du förtjänar den verkligen!

Svar: Tack, det gör du också!!! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Fina bilder :D

Så fint ljus :)

Svar: Tack Emma! :)
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Vilken snygg bror du har och vad roligt att du hamnade på listan! <3 Kramis

Svar: Haha, jag brukar alltid säga det själv när personer frågar hur han ser ut! Sjukt kul med listan, så tacksam för den platsen! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Vilka fina porträtt, det blev ju grymt! :) och kul att brorsan ställde upp! Hihi, är också så glad att din och min blogg är med på listan, känns superkul!!! :D<3

Svar: Haha, sååå kul att han ställde upp! :) Och listan, shit alltså du ska bara veta vad dom hände idag för utom att ringa och väcka dig tidigt på kvällen så kommer du skratta ännu mer till det jag gjorde idag!! :D
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Fin din bror är!!

Så duktig du är :) och kul att du var med på blogg.se's lista :D

Fina bilder!

Snygga bilder!

Vilka fina bilder och så kul att du var med på den listan :)

Så fina bilder!

Vad kul med listan! Och vad fina bilder du tar

Vad fina bilder!

Grattis! Vad roligt att ha hamnat på den listan :D Och jättesnygga bilder, det känns som att de berättar en historia!

Åh så roligt att du var med på listan!! Kram

Kul att vara med på den listan :D

Vilka fina foton! Och vad kul att du kom med på listan!

vad roligt! :)

åh va kul! jag gillar din blogg! du förtjänar att va på listan :)

Svar: Åå, tack underbara du!! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Så fina bilder!

Supersnygga bilder :D

åh men såklart du ska vara med på den listan!!! <3

Svar: Tack underbara Fanny! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG























Follow my on Bloglovin







Trackback