MIN FÖRÄNDRING PÅ 10 ÅR!

När jag fasnade med att titta på gamla bilder så märkte jag något som kunde vara roligt göra ett inlägg om. Under 10 år har jag inte förändrats speciellt mycket i utseende, ser likadan ut när jag var ett barn också vilket är sjukt. Skulle aldrig kunna dölja någon bild för man ser heltklart att det är jag ovasett hur gammal bilden är eller vilken vinkel bilden är fotograferad från. Försökte hitta dom gamla och konstiga bilderna men lyckades ändå se likadan ut!
 
 
 
2007 - 2008
 
Mitt hår och stilen är det som ändrades mest under mina år.
 
 
 
 
2009 - 2010
 
Ingen skillnad ovasett ålder.
 
 
 
2011 - 2012
 
Här kanske man se en liten skillnad men inte speciellt mycket.
 
 
 
2013 - 2014
 
Hårfärgen förändrades men inget annat, ser likadan ut!
 
 
 
2015
 
Fortfarande ingen förändring, man ser definitivt vem det är.
 
 
 
2016 - 2017
 
Här ser jag precis ut som jag gör idag.
 
Vinklarna kan avgöra mitt utseende lite men det är knappt så det räcker. Det finns inget negativt med att jag inte förändrats genom åren men det är sjukt att jag inte förändrats speciellt mycket. Man kan se mer skillnad från min fjortisperiod men det är inte mycket. Min personlighet har ändrats mer än utseendet. Sjuktkul att titta tillbaka och se om man förändrats något på flera år, har ni förändrats mycket eller är det bara jag som ser likadan ut?
 
 

Kommentarer

Omg, jag ska kolla om jag har bilder år till år, det vore sjukt kul att se om/hur jag har förändrats.

Svar: Ja verkligen!! :)
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Vad kul att du visar bilder på dig tillbaka i tiden och så himla fin du är och har varit! <3 Kramis

Åh haha tycker det är så roligt att se tillbaka på bilder och se hur mycket man har förändrats<3

Gu vad fina bilder på dig!

Megalike på detta inlägg! Så kul och se gamla bilder på dig dessutom och jodåå som sagt, lite har du ändrat dig när det gäller hårfärg/frisyrer och att du ser mer "vuxen och vis" ut, men du har verkligen behållit din stil i övrigt! ;) Så fin!!

Svar: TACK!!!! <3 Kommer se likadan om 10 år, ska vi slå vad? Hahah!
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Fina bilder!

Roligt inlägg och du är lika fin i alla åldrar :)

du är så vacker!

men gu så kul att få se!

Åh så roligt inlägg :) Det är verkligen kul att kolla tillbaka :)

Vad roligt att titta tillbaka!

Åhh så roligt att se! Vad fin du är! <3

Svar: Tack så mycket Emilia! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Åh vilket roligt inlägg, har sett den här idén på en del bloggar nu och måste nästan göra ett inlägg även jag! Och du är så himla fin Beatrice, både då och nu!

Svar: Tack så mycket! :) Har faktiskt aldrig sett den förut, men vad kul. Tack så mycket fina Bella! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Vad roligt med gamla bilder! Kram

Vad roligt att se!

Åh så roligt att titta tillbaka och se förändringen, fiiina du!!

Man ser att det är samma person på dina bilder :) Hmm själv tror jag att jag inte förändrats så mycket heller, men har fått höra att jag blivit alltmer lik min mamma...

Så fin på alla bilder och gillar verkligen nästsista bilder, Bubbelgum över dem så

Svar: Haha, ja det är verkligen bubbelgum över den bilden! :)
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Oj vilken förändring, vad kul och se!

Svar: Tycker verkligen inte det är så stor förändring!
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Det är ju positivt, då kanske du ser lika ung ut när du är 50, haha! ;D

Svar: Haha, ja det kan man alltid hoppas! :D
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Man ser att du förändrats! Du ser mycket äldre ut men har ändå samma drag! Älskar att kolla tillbaka på bilder... :)

Svar: Ja men precis, man ser åldersskillnaden men annars exakt likadan! :)
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Vilket härligt inlägg :-D

Vad kul att se! Tycker inte heller att jag ändrats speciellt mycket på några år

Men åhh vilket roligt inlägg!! SÅ kul att se =) Kram fina

Men så roligt att kolla tillbaka! :) Tror inte jag förändrats så mycket utseendemässigt heller.

Svar: Sjukt kul att titta tillbaka! :) Det är helt sjukt, vissa förändras extremt!
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Så kul att se hur man utvecklas! :)

Så kul att få se din förändring!

Åh du är så himla fin! <3

Haha men åh så kul att få se! :D Själv tycker jag att jag sett precis likadan ut sedan jag var typ tolv år, men med ett par ändringar i frisyr och hårfärg, haha ;)

Svar: Haha, ja!! :) Det är typ som jag då, positivt för vi kanske inte kommer åldras mer än så vi är idag, haha!
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Kul att se förändring :D

Oj, du e dig verkligen lik!! Måste se bilder på mig själv och avgöra haha...

Svar: Jaaa!! Det är verkligen helt sjuk! Återkom gärna! :D
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Haha vad roligt att se tillbaka sådär!

Hahah det som ändras mest är kvalité på bilderna ;)) Känner igen det själv hahaha! Roligt inlägg :D

Svar: Hahah, ja det är helt sjukt. Kvalitén är det som ändras mest!
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Roligt att se, så fin du är!

Åh va kul inlägg!

Du är dig lik varje år ! :) lika fin! :D

Svar: Åå, tack!! :)
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

så kul med en lite tillbaka blick och du är så himla fin tjejen! <3

Så fin du är! Såå roligt att kolla tillbaka på hur man har förändrats genom åren!

fina bilder























Follow my on Bloglovin







Trackback