UPPDATERING AV BLOGGDESIGN!

Uppdateringen av min bloggdesign är fixad. Nytt och fräscht här på min blogg. Förra veckan ändrade jag i min meny och den här veckan byter jag ut min header. Vet att det finns flera små saker jag behöver ändra när det gäller bloggen men jag får fixa det när jag har mer tid, kanske nästa vecka.
 
Tack för otroligt många förslag angående min header, blev väldigt svårt att fokusera på en färg men rosa var väldigt populärt. Texten är jag väldigt tveksam om jag vill behålla, vad tycker ni själva? Text eller inte? Känns väldigt skönt att äntligen uppdaterat bloggen efter ett år!
 
 
 
Gamla
 
 
 
Nya
 
 
 

Kommentarer

Åh så snyggt det blev!
Vet inte om det bara är min dator som krånglar, men din meny är alltid halv för mig, dvs ser inte hela. :/

Svar: Tack så mycket!! :) Nu ska det vara fixat annars vet jag inte vad det är för något!
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Åh det blev jättefint med rosa och den färgen tänkte jag föreslå men visste inte att du gillade den färgen. Bilden på dig är också jättefin! <3 Kramis

Svar: Tack så mycket Netti! <3 Älskar den men kanske inte på kläder lika mycket. Bara lite rosa!
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Superfint ju! Kanske skulle vara bra med en liten text så man ser vad din blogg heter 😊

Svar: Tack så mycket! :) Hur menar du nu? Jag har en text med mitt bloggnamn det är vad min blogg heter eller menar du något annat? :)
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Blev jättefin gillar med text :)

Så snyggt! Hoppas du får en fortsatt bra kväll<3

Såå fin! Behåll texten tycker jag =) Kram

Fin header :)

Så himla fin!!!

Älskar din nya header, superfin!

Åh vad fin den nya blev!!

Vad fint det blev!

Men åh, såååå snyggt det blev alltså, älskar din nya header!! Behåll texten, jag gör tummen upp för den! :D

Den blev Superfin!!

Jättejättejääääättesnyggt :D :D

Tycker det blev riktigt snyggt!

Var jättefint

Jättefint :)

Åh men det blev verkligen så fint!

jättefint! jag gillar texten :D men stör mig lite på att man inte ser hela ansiktet

Svar: Tack så mycket! :) Vad kul att du gillar texten. Hur menar du med hela ansiktet? Om man tittar via mobilen försvinner min panna men på min sida syns allt förutom mitt huvud/hårfäste! :)
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Så himla fin ny header :)

Blev ju jättebra :D

Såå fin, super fin är du <3

Vad snyggt! Kanske det blir bäst utan text.

Svar: Tack så mycket! Har testat det men blir väldigt tomt utan någon text.
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Det blev ju verkligen jättebra! Kram

Åh såå snygg den blev!! 😍😍

Skitsnygg header! <3

Men vad fint!!!

Tycker allt ser superbra ut men testa kanske annat textsnitt på texten? Annars e du sååå fin<3

Svar: Tack så mycket Fanny! Vilken typ av typsnitt, blir jobbigt att prova alla haha!
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

fint :)

Jätte fint!

Så fint det blev ;)

Så fint det blev!

Det blev SNYGGT!

Det blev riktigt fint! :D

ja precis, menar att hårfästet inte syns :)

Svar: Tycker inte mitt hårfäste är så mycket att se, haha! :)
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

åh din nya header är ju superfin!! :D

den du hade var väldigt fin, men gillar verkligen den nya! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback