Varför plugga när man kan titta på gamla bilder?

 
Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 50mm f/1.4 USM
 
Varför gör man aldrig som man planerat? Hade tänkte spendera hela dagen med att försöka avsluta allt som jag borde göra klart men istället skjuter jag upp det till senare. Ingen stress ännu men kan vara skönt att bli klart med allt utan att behöva stressa i veckan, men nu blir det stress hela veckan istället. Bravoo!
 
Behövde några bilder för att kunna avsluta en uppgift så jag började leta men istället fasnade jag i flera timmar med att titta tillbaka på alla bilder. Det är väldigt lätt att hitta bilder som är några år tillbaka men att försöka hitta bilder från flera år tillbaka är omöjligt då jag aldrig raderade dåliga bilder förr och mina mappar har inga bra namn. Men istället hittade jag väldigt härliga bilder som jag tänkte bjuda på i ett inlägg om senare i veckan. Älskar att bläddra bland mina gamla bilder då jag hittar något nytt varje gång, men dagen flyger iväg. Nu ska jag försöka plugga och forstätta där jag började!
 
 

Kommentarer

Jag älskar också att kolla på gamla bilder och lycka till med pluggandet! Kramis

Såklart att det är roligare att kolla på gamla bilder!

Lycka till med pluggningen ;)

Svar: Hahah, tack! Jobbar för fullt idag istället! :)
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Mums så gott det där såg ut<3

Åhh man kan verkligen fastna i timmar med att kolla på gamla bilder!

Åh så roligt att titta på gamla bilder!!

Ohh så gott det såg ut

Känner igen det där... hoppas kvällen blir bättre för plugg :)

Jag har ofta storslagna planer för mina dagar, som tyvärr sällan blir av :)

åh vad gott!

Haha! Du ska bara veta hur ofta det där händer mig med! Såå kul att se gamla bilder ju =) Kram <33

Det är inte alltid lätt att hålla plugg-fokus haha :-)

När man ska plugga så blir ju plötsligt allt annat så himla intressant, haha. Känner igen mig!

Så många gånger som det slutat med att jag gör något helt annat än att speciellt plugga haha... Hoppas detta försök går bättre för dig!

Haha är det inte nästan alltid så? Jag ska gå in och fixa detta, öppnar Spotify, titta 10 nya album som låter intressant, måste lyssna! Hahaha

Svar: Hahaha! Så sant, det händer väldigt ofta. Men dock inte idag, vilket kommer sluta dåligt annars! ;)
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Haha, det är lätt att skjuta upp tråkiga saker till senare, jag skjuter på tvätthögen hela tiden ;) Och så kul med gamla bilder, det lär ju bli ett riktigt roligt inlägg!! Hoppas du kom lite framåt åtminstone och att du får en effektiv vecka men utan alltför mycket stress! :)

Svar: Hahah, SÅ LÄTTA ATT SKJUTA UPP SAKER!! :) Sjukt kul inlägg tycker jag, gillar inte bilder på mig själv men måste bjuda!! Stressar för fullt idag men det går ganska bra, men kan inte lova att det kommer gå hela dagen! :D
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Det är så synd att man alltid hittar annat att göra istället för det man ska göra...

Lätt att fastna med och bara kolla vidare och vidare på gamla bilder :) så härligt dock!

Är också duktig på att skjuta upp saker, haha!

Ohh ja det kan man fastna länge i =D

älskar att titta på gamla bilder :)

Jag känner igen mig själv så otroligt mycket i det du skriver, visst är det typiskt!

Din bloggdesign blev förresten jättefin, kommer inte ihåg ifall jag sagt det eller inte haha :)

Svar: Haha, det är så typiskt! Tack så mycket, vad gullig du är! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Haha det finns alltid något roligare att göra än att plugga! Kram























Follow my on Bloglovin







Trackback